اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

برخورد 3 دستگاه خودرو با کشنده تریلی، در محور زاهدان- بم

رئیس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: برخورد 3 دستگاه خودرو با کشنده تریلی، در محور زاهدان- بم ، 2 کشته و7 مجروح برجای گذاشت.

برخورد 3 دستگاه خودرو با کشنده تریلی، در محور زاهدان- بم

سرهنگ "کشواد بهروزی زاده در گفت و گو با خبرنگار  فارس، در تشریح جزئیات این حادثه بیان داشت: شب گذشته یک فقره تصادف فوتی در کیلومتر 75 محور "زاهدان- بم" به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام و بلافاصله تیم گشت تصادفات پلیس راه به همراه نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد، 2 خودروی سواری پراید و سراتو و یک دستگاه وانت پیکان که در یک مسیر در حال حرکت بوده اند، به شدت با یک دستگاه کشنده تریلی که در مسیر مخالف در حرکت بوده برخورد کرده اند.

بهروزی زاده تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه راننده خودروی پراید و یکی از سرنشینان خودروی سراتو در دم فوت و 7 سرنشین دیگر خودروها نیز به شدت مجروح و با کمک نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه شمال استان خاطر نشان کرد: علت تامه وقوع این حادثه در حال بررسی است که اعلام نظر قطعی نیاز به بررسی بیشتر و دقیق تر دارد.

انتهایث پیام/3139/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول