اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

اختلال گسترده جهانی واتس اپ، اینستاگرام و پیام رسان فیس بوک چگونه بود؟

شب گذشته سه اپلیکیشن متعلق به فیس‌بوک به نام‌های واتس‌اپ، اینستاگرام و پیام‌رسان اختصاصی آن از دسترس خارج شدند و هنوز هیچ توضیح رسمی در مورد علت این نقص ارائه نشده است.

اختلال گسترده جهانی واتس اپ، اینستاگرام و پیام رسان فیس بوک چگونه بود؟

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از ورج، گستردگی این اختلال‌ها که باعث شده میلیاردها نفر در سراسر جهان نتوانند از خدمات این سه برنامه استفاده کنند موجب هجوم کاربران به توئیتر برای اعتراض به فیس‌بوک به علت وقوع این مشکل شد.

عدم امکان ارسال و دریافت پیام در واتس‌اپ و پیام‌رسان فیس‌بوک و همین طور ناممکن شدن ارسال عکس و ویدئو در اینستاگرام از جمله مسائلی بود که توسط کاربران معترض در توئیتر مورد توجه قرار گرفته بود.

مشکل یادشده حدود ۵۰ دقیقه ادامه داشت و بی احترامی فیس‌بوک و عدم ارائه هرگونه توضیح رسمی در این زمینه بعد از گذشت بیش از ۱۲ ساعت از وقوع این نقص فنی با انتقادهای گسترده کاربران در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است.

دسترسی به این سه اپلیکیشن در ۱۹ فوریه نیز برای مدت کوتاهی مختل شده بود و در آن زمان نیز کاربران زیادی نسبت به این مشکل اعتراض کردند. انحصارطلبی فیس‌بوک و کنترل انحصاری واتس‌اپ و اینستاگرام بعد از خریداری آنها از مالکان و طراحان اصلی موجب شده تا دامنه اختلال‌های فیس‌بوک همیشه به واتس‌اپ و اینستاگرام نیز کشیده شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول