اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

بیش از400 طلبه جوان هلال احمر امدادرسان بیماران کرونایی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمراستان خوزستان از تلاش بیش از  400 طلبه عضو این جمعیت در خط مقدم جبهه مبارزه با ویروس کرونا مشغول ارائه خدمات بشر دوستانه در بیمارستان‌های استان خبر داد.

بیش از400 طلبه جوان هلال احمر امدادرسان بیماران کرونایی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، رقیه حاجی پورمعاون امور جوانان جمعیت هلال احمراستان خوزستان، با بیان بخشی فعالیت های جامعه بشر دوستان جمعیت هلال احمر استان خوزستان در قرارگاه عملیاتی مبارزه با شیوع ویروس کرونا در استان خوزستان، اظهارکرد: فعالیت های مستمر و تلاشهای شبانه روزی طلاب داوطلب جمعیت هلال احمر خوزستان در بیمارستان های بستری کننده بیماران مبتلا به ویروس کرونا،یکی از محور های ارائه خدمات داوطلبانه جمعیت هلال احمر  است .

وی ادامه داد:بیش از400 طلبه جوان در 3 شیفت کاری مشغول به ارائه خدمات بشر دوستانه به بیماران مبتلا به ویروس کرونا که در مراکز درمانی امام خمینی (ره)،امیرالمومنین، رازی و گلستان بستری هستند ودر خط مقدم جبهه مبارزه با این ویروس از هیچ کوششی فرو گذاری نمی کنند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان خوزستان در ادامه با اشاره به روحیه بشر دوستانه طلاب داوطلب این جمعیت و شوق ارائه خدمت به مردم شریف خوزستان  گفت: از 20 بهمن ماه که شرایط استان از حیث میزان شیوع ویروس در وضعیت قرمز قرار گرفت،حضور و فعالیت طلاب داوطلب به خدمت در بیمارستان ها از سرگرفته شد.

وی ادامه داد:در حال حاضر نیز خدمات این طلاب داوطلب که شامل کمک به کادر درمان،کمک به بیماران بستری،تقویت روحیه وامید بخشی به بیماران و کادر درمانی است ادامه دارد.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول