اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

همدلی عمومی برای مقابله با کرونا در سال ۹۹ محقق شد

استاندار سمنان با تأکید بر اقدامات مثبت انجام‌شده در راستای مقابله با کرونا گفت: با تلاش شبانه‌روزی پزشکان و کادر درمان و همراهی و همدلی مردم، سپاه، بسیج و گروه‌های جهادی توانستیم بر این بیماری تا حدودی اشراف پیدا کنیم.

همدلی عمومی برای مقابله با کرونا در سال ۹۹ محقق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‌رضا آشناگر در پیام نوروزی خود به مناسبت فرارسیدن سال ۱۴۰۰ هجری شمسی، آغاز سال نو و بهار طبیعت و فرارسیدن نوروز باستانی را به مردم عزیز و شریف استان سمنان تبریک و تهنیت گفت و اظهار کرد: امیدواریم که سال پیش رو سالی پر از خیروبرکت توأم با شادی و سلامت و خوشکامی برای ملت عزیز ایران باشد.

استاندار سمنان با تشریح وقایع و اتفاقات سال ۱۳۹۹ تصریح کرد: در سالی که گذشت کام مردم ما تلخ شد.

وی اضافه کرد: سرایت و گسترش بیماری کرونا بسیاری از همنوعان ما را در سراسر جهان به‌سختی انداخت و تعدادی از آنها از میان ما رفتند.

استاندار سمنان با اشاره به تداوم دشمنی آمریکا با ملت ایران عنوان کرد: آمریکا و دشمنان قسم‌خورده ما با تشدید تحریم‌ها و تداوم فشارهای اقتصادی در سال ۱۳۹۹ معیشت مردم را هدف قرار داده و زندگی را برای مردم ما سخت کردند که از این جهت سال ۹۹ سال نسبتاً سختی بود که مردم عزیز ما تجربه کردند.

آشناگر با تأکید بر اقدامات مثبت انجام‌شده در راستای مقابله با کرونا اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی پزشکان و کادر درمان و همراهی و همدلی اقشار مختلف مردم، خیران، کسبه و بازاریان، نیروهای نظامی و انتظامی دولت و همچنین برادران سپاه، بسیج و گروه‌های جهادی توانستیم بر این بیماری تا حدودی اشراف پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: در سال ۱۳۹۹ با تلاش دانشمندان جهان و دانشمندان عزیز ایران واکسن ضد کرونا کشف و تولید شد و در حال حاضر واکسیناسیون آغاز شده است و این به معنای شکوفایی بذر امید در دل مردم ماست.

استاندار سمنان عنوان کرد: ملت ایران مقاوم است و در مقابل زورگویی آمریکا تسلیم نشد و همان‌گونه که مشهود است، امروز دیگر از آن دولت سرمست و قلدر آثاری نیست و از آن عربده‌های مستانه ترامپ هیچ پژواکی در کشور شنیده نمی‌شود.

آشناگر بیان کرد: این از دستاوردهای ملت عزیز ما و از بذرهای امیدی است که در سال جدید نوید یک زندگی خوش‌یمن را برای مردم عزیز ایران به ارمغان خواهد آورد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول