اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

پیام تبریک استاندار خراسان رضوی به مناسبت حلول سال نو

استاندار خراسان رضوی در پیامی آغاز سال ۱۴۰۰ را تبریک گفت.

پیام تبریک استاندار خراسان رضوی به مناسبت حلول سال نو

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، متن پیام نوروزی محمدصادق معتمدیان به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ
یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

سرخوش آن عیدی که آن بانی نور
از کنار کعبه بنماید ظهور

آن زمان عید معنا گشت که در عین چشم گشودن به جمال بی‌نهایت کائنات، شور و شعف زندگی با تمسک به آموزه‌هایی چون ستایش و نیایش، در یاد معبود و بازگشت به او تجلی یافت.

در آستانه برآمدن بهار طبیعت، دگرگونی و تحولات عالم هستی را تلنگری بدانیم بر بیداری دل‌هایمان و راه و رسم تحول و نو شدن را دریابیم، که آنچه وجه تمایز اشرف مخلوقات با سایر کائنات است سیر در عالم معناست و جستجوی حقیقت. پس با سالی نو و بهاری نو، جامه نو کنیم و خزان آنچه در این سال گذشت را به نسیم بهاری بسپاریم و شکوفایی بهار طبیعت را به جان گره زنیم و با احسن الحال به سراغ تقویم و تقدیر جدید رویم.

اینک که سال ۱۳۹۹ را باوجود اپیدمی بیماری کرونا و ویروس کووید ۱۹ سپری کرده و در شرایط همه‌گیری، با اعمال محدودیت‌های ویژه این سال را به پایان رسانیده‌ایم، از مردم صبورمان به‌پاس همکاری و همراهی‌های مؤثر و دلگرم‌کننده قدردانی نموده و امید آن دارم که تا رفع کامل این بیماری همچنان نسبت به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اقدام نمایند.

بر خود فرض می‌دانم ضمن سپاس و قدردانی از کلیه همکاران، خادمان مردم در عرصه‌های دولتی و غیردولتی و دست‌اندرکاران کادر درمان، با تمسک و استعانت از خورشید پرفروغ خطه خراسان حضرت علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام و با درود و تحیات محضر مقام عظمای ولایت، به استقبال بهار و سال جدید رفته و با تبریک و شادباش فرارسیدن عید نوروز خدمت خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و آحاد مردم شریف استان خراسان رضوی، آرزوی رونق، گشایش امور، رفع کامل بیماری کرونا، موفقیت و عزت در عرصه‌های مختلف بین‌المللی و داخلی را از محضر دگرگون‌کننده حال، مسئلت می‌نمایم.

محمدصادق معتمدیان
استاندار خراسان رضوی

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول