اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

پیام تبریک معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به مناسبت نوروز 1400

پیام پروانه‌ها، پیروزی است و پیشرفت. چیرگی بر محدودیت و تحریم و تاریکی، درس بزرگ نوروز است.

پیام تبریک معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به مناسبت نوروز 1400

به گزارش گروه علم‌و‌پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بهار و پروانه‌ها، همواره به ما می‌آموزانند که دارایی زمین، دارایی زمان و دارایی انسان، در زیست‌بوم‌اش نهان است و از آن نیز پدیدار می‌شود.

جسارت جوانان خلاق زیست‌بوم نوآوری و فناوری، فتح قله‌های جدید را به همراه می آورد. چنین است که شکست برای اهالی این پاک‌بوم، بی‌معناست. ما، یا پیروز می‌شویم یا می‌آموزیم. در مواجهه با دشواری های دشمن یکساله مان؛ «کرونا» نیز، اهالی زیست‌بوم نوآوری و فعالان عرصه دانش‌بنیان، این مفهوم را به زیبایی، نمایان کرده‌اند و با نمایش دادن ایران قوی‌تر، در برابر این بیماری، سرسختانه و سربلندانه ایستاده اند.
 
«تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها»، شعار سال جدید است که از سوی رهبر معظم انقلاب، نامگذاری و مزین شده است. امسال نیز، دوبار، عید عزیز نیمه شعبان را جشن خواهیم گرفت که تاکیدی است بر نوید دادن سالی پربار و شکوهمند.
سال نو را به مردم شریف ایران تبریک می‌گویم و یک آرزو برای سرزمین عزیزم دارم؛ همانگونه که به رسم چندین ساله، آخرین روز سال را روز ملی نفت نامگذاری کرده‌اند، «روز ملی اقتصاد بدون اتکا به نفت» را نیز به‌زودی در تقویم‌مان بیفزاییم و حال سرزمین‌مان را دگرگون سازیم. چنین بادا.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول