اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

آمادگی تمام اکیپ های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در تعطیلات نوروزی

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از آمادگی تمام اکیپ‌های عملیاتی و مراکز فوریتهای برق در تعطیلات عید نوروز خبرداد.

آمادگی تمام اکیپ های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در تعطیلات نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی محمد اله داد بیان داشت: در ایام تعطیلات عید نوروز،  نیروهای عملیاتی به صورت شبانه‌روزی در سطح شرکت توزیع برق استان آماده خدمت‌رسانی هستند.

وی تصریح کرد: به منظور آمادگی بیش از پیش برای موارد اضطراری و حوادث غیرمترقبه، تمام اکیپ‌های عملیاتی به‌صورت آماده باش  هستند تا در مواقع ضروری نسبت به خدمات‌دهی و رفع مشکلات احتمالی ناشی از ناهنجاری های جوّی در سطح شبکه و تاسیسات توزیع برق باشند.

اله داد گفت: هر مشترک برق با نصب اپلیکیشن "برق من" بر روی گوشی تلفن همراه خود، می تواند در بخش خاموشی، خدمات غیرحضوری شامل ثبت خاموشی، اعلام مشکل روشنایی معابر، خاموشی‌های من، رفع خطر از تاسیسات مخاطره‌آمیز، رفع مشکل ولتاژ شبکه برق و سایر موارد را ثبت خدمات مورد نظر را دریافت کند.

وی با بیان  اینکه مرکز فوریت‌های برق در سطح استان، در طی سال به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند افزود:ش در صورت هرگونه مشکل ناشی از قطعی برق و اتصالی خطوط بـرق‌رسانی، می‌توانند موارد را به شماره تلفن ۱۲۱ اطلاع دهند تا همکاران این شرکت نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول