اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

فیلم| اعتراضات علیه محدودیت‌های کرونایی در لندن به خشونت کشیده شد

هزاران نفر در لندن عصر شنبه برای بیان اعتراض خود به محدودیت‌های کرونایی در خیابان‌ها راهپیمایی کردند و شعار دادند که در پی تلاش پلیس برای بازداشت معترضان، تجمعات به خشونت کشیده شد.

فیلم| اعتراضات علیه محدودیت‌های کرونایی در لندن به خشونت کشیده شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، هزاران لندنی در اعتراض به قرنطینه ملی و محدودیت‌های کرونایی در بخش مرکزی پایتخت انگلیس تجمع و راهپیمایی کردند که درگیری‌هایی را میان معترضان و پلیس ضد شورش در پی داشت.

راهپیمایی ضد قرنطینه شنبه عصر (به وقت محلی) در لندن به شکلی مسالمت‌آمیز در مقابل دیدگان صدها نیروی پلیس آغاز شد، اما در نهایت در پی تلاش پلیس برای بازداشت معترضان به دلیل نقض مقررات کرونایی، و مقاومت از سوی مردم، اعتراضات به خشونت کشیده شد. در این اعتراضات دستکم ۳۳ نفر به اتهام نقض مقررات برای مقابله با شیوع کرونا، بازداشت شدند.

 

 

به گزارش شبکه روسی «راشاتودی» درگیری‌های متعدد تا شب با مخالفت معترضان با پراکنده شدن و بازگشت به خانه‌هایشان ادامه پیدا کرد.

برخی معترضان از جمله خانواده‌های دارای فرزند، در مخالفت با منع تجمعات گسترده، اجباری بودن ماسک و سایر مقررات، شعار «آزادی!» و «ما رضایت نمی‌دهیم!» سر دادند و بنرهایی که روی آن‌ها نوشته شده بود «دست از تخریب زندگی بچه‌های ما بردارید» با خود حمل می‌کردند.

در حالی که مقامات هنوز تعداد تخمینی شرکت‌کنندگان در این تجمعات را اعلام نکرده‌اند، گزارش رسانه‌های محلی و تصاویر منتشر شده از صحنه اعتراضات نشان می‌دهد هزاران نفر در لندن راهپیمایی کردند و پلیس در این خصوص گفت که تعدادِ بیشتری از آنچه تصور می‌شد، دست به اعتراض زدند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول