اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

نماینده ولی فقیه خوزستان لحظه سال تحویل کجا بود؟

حجت الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز همزمان با لحظات تحویل سال ۱۴۰۰ در کنار مردم دهستان احمد فداله حضور پیدا کرد.

نماینده ولی فقیه خوزستان لحظه سال تحویل کجا بود؟

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام سیدعبدالنبی موسوی‌فرد در ساعات اولیه تحویل سال، در بین اهالی دهستان احمد فداله حاضر شد.

این حضور که برای چهارمین نوبت صورت می‌گیرد در راستای استمرار پیگیری دغدغه‌های مردم این روستاها در زمینه آب،آنتن‌دهی خطوط تلفن و به ویژه مساله جاده انجام گرفت.

در بازدید میدانی نماینده ولی فقیه در خوزستان جمعی از مسئولان استانی از جمله فرمانده ارشد آجا در جنوب غرب کشور و فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان حضور داشتند.

همچنین مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان و مسئولان و نمایندگانی از فرمانداری دزفول، شرکت آبفا،توزیع نیروی برق نیز حضور داشتند.

پیرو بازدیدهای حجت الاسلام موسوی‌فرد از دهستان احمدفداله،پیگیری‌هایی نیز از سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، آقای اسلامی وزیر راه و شهرسازی و امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش باهدف حضور مجموعه‌های استانی جهت احداث جاده این منطقه نیز انجام شده است.

دهستان احمد فداله احمدفداله ودره کائد با فاصله ۱۲۰ کیلومتر از دزفول جزومناطق صعب العبور و کوهستانی بخش شهیون  است.منطقه ای محروم که اهالی برای تردد به دزفول و مرکزبخش ساعت ها مسیر را طی می کنند.

در بدو  ورود به منطقه بدون شک با دیدن این همه محرومیت و مشکلات می توان رنج و سختی را از نگاه معصوم عشایر و روستائیان و فرزندان آنان دید.


انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول