اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

گانتز: نتانیاهو در فکر فرار از محاکمه پرونده‌های فسادش است

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با هشدار درباره تلاش نخست‌وزیر این رژیم برای فرار از محاکمه شدن در جریان دادرسی پرونده‌های فساد، وعده داد که مانع او خواهد شد.

گانتز: نتانیاهو در فکر فرار از محاکمه پرونده‌های فسادش است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه درباره برنامه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم برای فرار از محکومیت در پرونده‌های فساد دولتی و مالی هشدار داد.

پلیس رژیم صهیونیستی سه پرونده در خصوص فساد دولتی و مالی علیه وی تشکیل داده و طی سه سال اخیر از منابع مختلفی شامل دستیاران و وزیران پیشین کابینه، بازجویی کرده است.

گانتز که به عنوان رئیس حزب «آبی‌وسفید» در تلاش است کرسی‌های کنونی خود در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) را در انتخابات پیش رو حفظ کند، وعده داد که مانع نتانیاهو خواهد شد.

بعد از وقفه چند ماهه در برگزاری جلسات رسیدگی مقدماتی به پرونده‌های فساد نتانیاهو به دلیل شیوع گسترده ویروس «کووید۱۹» در فلسطین اشغالی، این روند روز بیستم بهمن ماه با حضور نتانیاهو در دادگاه از سر گرفته شد.

نتانیاهو و شرکای جرم او که در جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده‌های فساد خود حاضر شده بودند، تمام اتهامات وارده را رد کرده‌اند.

به نوشته روزنامه «جروزالم‌پست»، گانتز شامگاه شنبه در صفحه توئیتر خود از ترفند نتانیاهو برای فرار از محاکمه پرده برداشت: «چقدر ساده است که دادستان کل را اخراج کنید و محاکمه را نیز لغو نمایید! این نقشه نتانیاهو است، و فقط من و [حزب] آبی‌وسفید در کنست مانع او خواهیم شد».

دادگاه قدس اشغالی پیشتر اعلام کرده بود جلسه بعدی دادگاه رسیدگی به پرونده‌های فساد نتانیاهو در تاریخ ۵ آوریل (۱۶ فروردین) یعنی  کمتر از دو هفته بعد از انتخابات برگزار می‌شود (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول