اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اداره‌ها و یا منازل را پایگاه انتظار کنیم/ باور به انتظار سبب امید در جامعه می‌شود

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان هرمزگان به تشریح برنامه های فرهنگی نیمه شعبان پرداخت و گفت:هر اداره و یا منزل می تواند یک پایگاه انتظار و ترویج دهنده این فرهنگ نورانی وامیدافزا باشد.

اداره‌ها و یا منازل را پایگاه انتظار کنیم/ باور به انتظار سبب امید در جامعه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمد اعتمادی ضمن عرض تبریک بمناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت ولی عصر(عج) به تشریح برنامه های فرهنگی در این ایام پرداخت و تصریح کرد:

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا، محوریت  برنامه های فرهنگی در این ایام، با رعایت پروتکل های بهداشتی  انجام خواهد شد و برنامه های چون برگزاری احیاء نیمه شعبان ، جشن میلاد ولی عصر(عج) در فضای باز، برگزاری مسابقه کتابخوانی موعودآسمانی باموضوع معارف مهدوی ،بامشارکت دستگاهها،سازمان هاونهادهای مختلف  برگزار می شود.

 

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (ع) هرمزگان عنوان کرد: بستر سازی و اطلاع رسانی جهت انجام پویش جشن های خانگی، فضا سازی، آذین بندی و نصب پرچم و پلاکارد در دستگاه های اجرایی و سردرب منازل با موضوع و محوریت مهدویت و انتظار، به نحوی که هریک ازاین اماکن خود می تواند یک پایگاه ترویج دهنده فرهنگ نورانی انتظار باشد نیز از دیگر فعالیت های مهدوی در این ایام است. 

حجت الاسلام اعتمادی بیان کرد: ائمه محترم جمعه، جماعات، روحانیون مستقر و طرح هجرت نیز می توانند بیش از پیش نسبت به برگزاری نشست‌ها و گفتمان‌های مهدوی با محوریت پاسخ به شبهات مذهبی در این زمینه بپردازند.

  مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) افزود: استفاده از ظرفیت دانش آموزان و  اعضای کانون های فرهنگی ،هنری مساجد جهت اجرای برنامه های شاد و متنوع چون اجرای  سرود،مولودی خوانی، مداحی و راه اندازی کاروان های شادی خودرویی و موتوری همراه بابر افراشته شدن پرچم یامهدی درسطح شهر هاومناطق پرجمعیت ،اجرای سرودخیابانی ومدیحه سرایی ، تجلیل ازفعالان مهدوی ، از دیگر برنامه های مهم در این ایام است.

مشاور استاندار عنوان کرد: استفاده بهینه و هدفمند از فضای مجازی درقالب  نشر پوستر،کلیپ‌های کوتاه، موشن گرافی در زمینه مهدویت و انتظار نیز یکی دیگر از مهم ترین اقداماتی است که دستگاه‌های اجرایی و منتظران حضرت ولی عصر(عج) می توانند انجام دهند.

اعتمادی یاددآورشد: پخش دعای فرج درشب نیمه شعبان وروز آن ازطریق مساجد وپخش کلیپ های سخنرانی کوتاه کارشناسان مرکزتخصصی مهدویت قم در موضوعات  مهدوی ازطریق برنامه های پرمخاطب رادیویی وتلوزیونی صداوسیمای مرکز خلیج فارس ازدیگربرنامه های تدارک دیده شده می باشد.

 این استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه انتظار فرج درآموزه‌های دینی ما از افضل اعمال و برترین عبادت هاست، تصریح کرد: قطعا رهاورد انتظارفرج به انسان منتظر، حرارت و شوق،تحرک و جوشش، مسئولیت و تعهد، عشق و امید، عزت و سرافرازی می بخشد و انتظار نه تنها موجب خمودی، خاموشی و تحمل فساد و آلودگی در جامعه نمی شود بلکه می تواند با توکل بر خداوند متعال به مبارزه با فساد جهت بستر سازی و زمینه سازی ظهور بپردازد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول