اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای طرح آرامش بهاری در 10 بقعه متبرکه زنجان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از اجرای طرح آرامش بهاری در 10 بقعه متبرکه زنجان خبر داد و گفت: این برنامه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال اجراست.

اجرای طرح آرامش بهاری در 10 بقعه متبرکه زنجان

حجت‌الاسلام مختار کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و به دلیل ادامه محدودیت‌های کرونایی طرح آرامش بهاری از ۲۸ اسفند ماه سال جاری تا ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۰ در امامزادگان شاخص استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه طرح آرامش بهاری امسال در 10 بقعه زنجان اجرایی می‌شود، گفت: اجرای ویژه برنامه لحظه تحویل سال، برپایی خیمه‌های معرفت در غالب ارائه خدماتی همچون مشاوره خانواده، مشاوره تحصیلی، مشاوره کودک و نوجوان در راستای بهره‌گیری بهتر از شبکه‌های اجتماعی، برگزاری جشن ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بخشی از برنامه‌های اجرایی در این طرح است.

کرمی ادامه داد: راه‌اندازی ایستگاه‌های سلامت و بهداشت در بقاع متبرکه استان، اهدای ماسک و مایع ضدعفونی کننده، همچنین راه‌اندازی سکوی اجرای برنامه برای اجرای برنامه‌های نمایشی و سرود و مولودی‌خوانی و سخنرانی کوتاه در صحن بقاعی که ظرفیت و شرایط اجرا دارند، از دیگر برنامه‌هایی است که در طرح آرامش بهاری اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: برپایی کاروان‌های شادی به ویژه در روز میلاد امام زمان (عج) در محیط‌های باز مانند میادین و محله‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌ها با هدف ایجاد نشاط و طراوت برای همشهریان هم بخش دیگری از برنامه‌هایی است که در طرح آرامش بهاری اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان افزود: برپایی غرفه کودک، برپایی غرفه نوجوان، برپایی غرفه نقاشی و برپایی غرفه پاسخگویی به مسائل شرعی و همچنین غرفه مشاوره وقف، اقامه نماز و مشاوره مذهبی در تعدادی از بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: رزمایش تبرکات مهدوی هم بخشی از این طرح است که در غالب تهیه و توزیع بسته‌های کمک معیشتی به خانواده‌های نیازمند و کم بضاعت در حال اجرا است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول