اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

۹۰۱ خانوار مددجوی خراسان‌جنوبی در سال ۹۹ خودکفا شدند

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خراسان‌جنوبی تعداد خانوار‌های خودکفا شده در سال ۹۹ در استان را ۹۰۱ خانوار اعلام کرد.

۹۰۱ خانوار مددجوی خراسان‌جنوبی در سال ۹۹ خودکفا شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سیدرضا حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پنج هزار و ۲۵۶ فرصت شغلی جدید با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی پارسال به نیازمندان خراسان‌جنوبی فراهم شد.

وی افزود: این تعداد اشتغال تا پایان اسفند پارسال با پرداخت ۱۴۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به سه هزار و ۷۹۹ طرح اشتغالزایی ایجاد شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خراسان‌جنوبی با بیان اینکه از این تعداد هزار و ۷۵۴ طرح در مناطق شهری و دو هزار و ۴۵ طرح در مناطق روستایی اجرا شده است، افزود: از این تعداد ۸۸۱ طرح مربوط به مشاغل خانگی و دو هزار و ۹۱۸ طرح، خوداشتغالی است.

حسینی گفت: از این تعداد هزار و ۴۱۳ طرح دامداری، هزار و ۳۹۷ طرح خدمات، ۳۹۵ طرح صنفی و صنعتی، ۸۵ طرح صنایع دستی، ۲۴۱ طرح فرش و گلیم، ۸۵ طرح حمل و نقل، ۳۸ طرح طیور، ۱۱۳ طرح کشاورزی و ۲۴ طرح پرورش زنبور و ماهی است.

وی افزود: از این تعداد هزار و ۱۷۶ طرح توسط مجریان زن و دو هزار و ۶۲۳ طرح توسط مجریان مرد اجرا شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خراسان‌جنوبی تعداد خانوار‌های خودکفا شده در سال ۹۹ در استان را ۹۰۱ خانوار اعلام کرد.

حسینی سقف تسهیلات به مددجویان را ۸۰ میلیون تومان، غیرمددجو (فرزندان و وابستگان مددجو) ۵۰ میلیون تومان و تسهیلات کارفرمایی را به ازای به کارگیری هر نفر ۵۰ میلیون تومان اعلام کرد.

انتهای پیام/3403/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول