اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

ارایه خدمات نوروزی توسط ایران خودرو

جشنواره خدمات نوروزی گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای تعطیلات نوروز، با تاکید بر ماندن در خانه و دریافت خدمات غیرحضوری آغاز شده و تا ۱۳ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

ارایه خدمات نوروزی توسط ایران خودرو

اخبار شرکت‌ها: این طرح به مدت ۱۶ روز تا پایان سیزدهم فروردین اجرا می‌شود و طی آن ۱۶۲۵ مرکز خدماتی ایساکو و ۱۸۶ نمایندگی ایران خودرو به صورت کشیک آماده ارایه خدمات به مشتریان این گروه صنعتی خواهند بود، هم‌زمان مرکز پاسخگویی به مشتریان امدادخودرو ایران نیز به صورت شبانه‌روز و در سه شیفت آماده ارایه خدمات به هم‌وطنان است.

مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران در تشریح خدماتی که در امداد نوروزی ارایه می‌شود، گفت: ناوگان امدادی مجهز امداد خودرو ایران، شامل حدود ۱۴۴۰ خودروی امدادی، اتوکلیک (سرویس فوری در محل)، امداد پلاس، خودروبر، موتور سوار، پایگاه ثابت امدادی و کانکس در شهرها و جاده‌‌های کشور فعال خواهند بود.

عباس میرحسینی، در ادامه افزود: برای هم‌وطنانی که سفرهای ضروری خواهند داشت و یا به مناطق کم‌خطر سفر می‌کنند، پایگاه‌های ثابت امدادی در برخی از مسیرها و جاده‌ها به صورت شبانه‌روزی مستقر شده و آماده ارایه خدمات خواهند بود.
وی با اشاره به فعالیت امدادهای متفرقه در جاده‌های کشور گفت: دریافت خدمات از امدادهای متفرقه مخاطراتی از جمله استفاده از قطعات غیراستاندارد و دریافت هزینه‌های سنگین از امدادخواه به همراه دارد؛ بنابراین شرکت امداد خودرو ایران تلاش دارد در تمامی مسیرها، امکان دسترسی آسان و سریع به خدمات تضمین شده خود را برای همه هموطنان فراهم سازد.
مدیرعامل امداد خودرو ایران همچنین تاکید کرد: در طول جشنواره نوروزی ایران‌خودرو، ناوگان امدادی این شرکت علاوه بر خدمت‌رسانی به دارندگان محصولات ایران‌خودرو، در صورت نیاز و در حد امکان آمادگی دارد تا به دارندگان محصولات سایر شرکت‌های خودروسازی کشور نیز خدمات ارایه دهد.

گفتنی است، هموطنان می توانند از طریق شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰، وب سایت  www.096440.com و همچنین اپلیکیشن ایساکو درخواست خدمات امدادی خود را ثبت کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول