اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

امنیت و آرامش امروز ایران حاصل خون شهدا است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: امنیت، اقتدار و آرامش امروز ایران اسلامی حاصل خون مطهر شهدا است و خانواده شهدا نیز در این اجر عظیم شریک هستند.

امنیت و آرامش امروز ایران حاصل خون شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در نخستین روز از نوروز ۱۴۰۰،  در دیدار با خانواده شهدا، با اشاره به اینکه شهادت بزرگترین افتخاری است که خداوند نصیب انسان می‌کند، اظهار داشت: امنیت، اقتدار و آرامش امروز ایران اسلامی حاصل خون مطهر شهدا است و خانواده شهدا نیز در این اجر عظیم شریک هستند.

وی افزود: خانواده شهدا در روز قیامت همراه با شهیدشان محشور می‌شوند و این‌ مهم اجر صبر بر مصیبت از دست دادن عزیز شهیدشان است.

سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار گفت: شفاعت در روز قیامت به فرموده رهبر معظم انقلاب از آن شهدا و خانواده شهدا بوده و این مقامی است که خداوند به آنان داده است.
وی افزود: شهدا چشم و چراغ این ملت هستند و امیدواریم شرمنده خون پاک آنان نباشیم و بتوانیم از ادامه دهندگان راه این شهدا گرانقدر باشیم.

همچنین در پایان این دیدار با ارائه لوحی از مقام شامخ خانواده معظم شهدا قدردانی شد.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول