اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اجرای ویژه برنامه تحویل سال نو در ۱۰ بقعه متبرکه شاخص کهگیلویه و بویراحمد

معاون اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: ویژه‌ برنامه تحویل سال نو در ۱۰ بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و بدون حضور جمعیت برگزار و بصورت مجازی پخش شد.

اجرای ویژه برنامه تحویل سال نو در ۱۰ بقعه متبرکه شاخص کهگیلویه و بویراحمد

حجت‌الاسلام قاسم مومنی‌شاد دد گفت‌وگو  با خبرنگار فارس در یاسوج گفت: ویژه‌ برنامه تحویل سال نو در ۱۰ بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و بدون حضور جمعیت برگزار و بصورت مجازی پخش شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کاروان شادی نسیم انتظار در ۷ بقعه متبرکه شاخص استان در روز و شب نیمه شعبان  بصورت خودرویی و بدون حضور جمعیت و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اجرا خواهد شد.

وی عنوان کرد: کاروان شادی  به مناسبت میلاد امام حسین علیه السلام در سه بقعه متبرکه شاخص امامزادگان بی بی خاتونیین (س)سقاوه شهرستان مارگون و دو بقعه متبرکه امامزاده عبدالله و امامزاده قاسم علیه السلام شهرستان بویراحمد برگزار شد.

مومنی‌‌شاد گفت: طرح نوروزی آرامش بهاری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و بدون حضور جمعیت در بیست بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد از بیست و هشتم اسفندماه لغایت سیزدهم فروردین ماه برگزار خواهد شد.

حجت‌‌الاسلام  قاسم مومنی شاد خاطرنشان کرد: طرح نوروزی «آرامش بهاری» یکی از طرح‌های ویژه سازمان اوقاف و امورخیریه با رویکرد فرهنگی – مذهبی و با هدف خدمت‌رسانی به زائران است که امسال نیز کلیه شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در اجرای برنامه‌ها در بقاع مجری طرح رعایت خواهد شد و تابع قوانین و مقررات و نظر ستاد ملی استانی پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا هستیم.

وی از حضور مبلغان در طول اجرای طرح خبر داد و گفت: مبلغان اعزامی از قم و بومی به‌صورت مجازی در خیمه‌های معرفت بقاع متبرکه فعالیت خواهند داشت.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول