اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

آمادگی متولیان امامزاده‌ها برای برپایی غرفه میوه و تره‌بار در نوروز

معاون فرهنگی اوقاف استان تهران از آمادگی امامزاده‌ها برای برپایی غرفه محصولات میوه و تره‌بار در ایام نوروز با قیمت مناسب به منظور مقابله با سودجویان خبر داد.

آمادگی متولیان امامزاده‌ها برای برپایی غرفه میوه و تره‌بار در نوروز

حجت‌الاسلام سید هاشم حسینی، معاون فرهنگی اوقاف استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با تبریک سال جدید گفت: سال گذشته با توجه به کمبود ماسک و مواد ضدعفونی در کشور، امامزاده‌های استان تهران فعال شدند و برای رفع این کمبودها آستین بالا زدند و توانستند با تولید ماسک و توزیع مواد ضدعفونی اقدامات مؤثری داشته باشند.

وی به بالا رفتن قیمت میوه و محصولات مورد نیاز مردم در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: امسال یکی از مشکلات مردم، گرانی برخی از محصولات است. به همین دلیل، بقاع متبرکه با توجه به نیاز مردم به تهیه میوه و به منظور مقابله با سودجویان، آمادگی خود را برای برگزاری غرفه عرضه محصولات میوه و تره‌بار در ایام عید با قیمت مناسب اعلام می‌کند.

حجت‌الاسلام حسینی ادامه داد: امکان برپایی غرفه میوه و تره‌بار برای افرادی که می‌توانند این محصولات را به قیمت مناسب عرضه کنند، در فضای محیطی امامزاده‌های استان تهران که فضای مناسبی برای این اقدام در اختیار دارند، مهیا شده است تا از این طریق محصولات نوروزی با قیمت مناسب برای مردم عرضه شده و دست دلالان و افراد سودجو در این موضوع، کوتاه شود.

به گزارش فارس، متولیان امامزاده‌های استان تهران در ایام نوروز هم بسته‌های معیشتی برای نیازمندان تدارک دیده‌اند و روند توزیع این بسته‌ها تا نیمه فروردین ادامه دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول