اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

یک واحد اقامتی در جاده کرج-چالوس پلمپ شد

سر‌پرست‌ معاونت گردشگر‌ی البرز از پلمپ یک واحد اقامتی در جاده چالوس خبر داد و گفت: در ایام تعطیلات نوروزی نظارت‌های بازرسان حوزه گردشگری تشدید شده و با متخلفین برخورد جدی صورت می‌گیرد.

یک واحد اقامتی در جاده کرج-چالوس پلمپ شد

مرتضی نیکرو، سر‌پرست‌ معاونت گردشگر‌ی البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: با توجه به اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا و آغاز تعطیلات نو‌روز‌ی طرح تشدید نظارت‌ها بر اماکن اقامتی و تأسیسات گردشگر‌ی استان اجرایی شد.

سر‌پرست‌ معاونت گردشگر‌ی البرز افزود: بر‌‌ این‌ اساس در قالب تیم‌های بازرسی مشترک متشکل از تعزیرات‌حکومتی، کارشنا‌سان بهداشت‌محیط و اعضا‌ی ستاد اجرایی خدمات سفر استان از واحد‌های پذیرایی و گردشگر‌ی واقع در محور کرج‌چالوس باز‌دید کردند.

این مقام مسؤول بیان کرد: در راستا‌ی حفظ سلامت مسافر‌ان و گردشگر‌ان نو‌روز‌ی یک واحد پذیرایی به علت تخلف از دستور‌العمل‌ها‌ی بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا پلمپ شد و همچنین به یک مورد شکایت رسیدگی شد.

نیکرو اظهار کرد: تشدید نظارت‌ها به منظور رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی، ارتقا‌ی کیفیت خدمات و رعایت نرخ مصوب از طرف ستاد اجرایی خدمات سفر استان اجرایی شده است.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول