اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

خدمات ارزنده پلیس موجب افزایش امنیت مردم شده است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: خدمات ارزنده پلیس موجب افزایش امنیت مردم شده است.

خدمات ارزنده پلیس موجب افزایش امنیت مردم شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در جمع کارکنان نیروی انتظامی استان زنجان با تقدیر از عملکرد پلیس در اجرای ماموریت‌های مربوط به چهارشنبه آخر سال و تمهیدات ایام نوروز اظهار کرد: اقدامات و عملکرد مقتدرانه پلیس نوید بخش امنیت، آرامش و آسایش برای مردم است.

 وی با تبریک اعیاد شعبانیه و نورزو با اشاره به اقدامات شایسته ناجا در تامین نظم و امنیت مراسم‌ها بیان داشت: کارکنان نیروی انتظامی افتخار سربازی ولایت را دارند که یک افتخار بزرگ برای پلیس است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در ماموریت‌ها با صلابت و اقتدار عمل می‌کند، افزود: هدف پلیس ایجاد آرامش و احساس امنیت برای شهروندان است و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه کارکنان پلیس در این ایام که همه در حال مسافرت هستند به مردم خدمت می‌کند، تصریح کرد: مردم نیروی انتظامی را امین خود دانسته وبه آن اعتماد دارند.

 آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه خدمت به مردم ارزشمند است و پاداش اخروی دارد، اظهار داشت: مردم ما مردمی متدین، قدر شناس و شایسته بهترین خدمات هستند.

 وی با اشاره به تنوع و حجم بالای ماموریت‌های نیروی انتظامی گفت: تلاش‌های صورت گرفته در این مجموعه باعث کاهش انواع جرائم و افزایش اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در مجموعه نیروی انتظامی شده است.

پلیس با تمام توان از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع می کند

فرمانده انتظامی استان زنجان هم در این دیدار با تبریک سال نوع و اعیاد شعبانیه و ارائه گزارشی از اقدامات پلیس در سال 1399 و تبیین ماموریت‌های پیش رو بیان داشت: پلیس با تمام توان از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کند.

سردار رحیم جهانبخش با اشاره به اینکه لازمه امنیت پایدار همراهی، همدلی و مشارکت مردم با تلاشگران عرصه نظم و امنیت است، گفت: اقدامات خوبی در سال 99 در حوزه‌های مختلف امنیتی، اجتماعی، مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مواد مخدر و ... صورت گرفته است.

 فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه تامین نظم و امنیت جامعه، اولویت پلیس است، ادامه داد: به لطف خدا و همکاری همه دستگاه‌های متولی، امنیت مطلوبی را در استان شاهد هستیم و با تقویت تعاملات، این روند نیز ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه سربازان از عناصر ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت : حول حالنا اولویت قلبی ما است و یاد خدا بودن نگاه ما را به زندگی عوض می‌کند.

 سردار جهانبخش گفت: باید در اخلاق، رفتار و کردارمان تغییر مثبتی حاصل شود و نیروی انتظامی تمام توان خود را در راستای تحقق اهداف و فرمایشات مقام معظم رهبری«مدظله العالی» و به خصوص تحقق شعار سال بکار خواهد گرفت.

وی با اشاره به شعار نوروزی پلیس «امنیت و سلامت، نشاط بهاری»، بیان کرد: بخش اول این شعار مربوط به دو نعمت بزرگ الهی است که ناجا به خوبی نشان داده برای تامین آن‌ها با جان و دل مشغول انجام وظیفه است.

سردار جهانبخش با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون، پلیس اجرای بخش اعظمی از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را عهده دار بوده است، گفت: در نوروز امسال ورود و خروج به شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع بوده و پلیس در اجرای محدودیت ترددها، تابع مصوبات ستاد مقابله با کرونا است و بر مبنای رنگ بندی صورت گرفته، قانون را اجرا خواهیم کرد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول