اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مانع زدایی از مسیر تولید یک رسالت ملی است/ تداوم شعارهای اقتصادی نشانه اهمیت آن در حرکت انقلاب است

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: تداوم شعارهای اقتصادی در نام ‌گذاری سال نو از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی نشانه اهمیت اقتصاد در تحقق دستاوردهای انقلاب اسلامی و ضرورت توجه به آن در گام دوم انقلاب اسلامی است.

مانع زدایی از مسیر تولید یک رسالت ملی است/ تداوم شعارهای اقتصادی نشانه اهمیت آن در حرکت انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار اباذر سالاری ظهر امروز در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای به مناسبت آغاز سال جدید با اشاره به اهمیت نام‌گذاری‌های اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا طی 10 ساله اخیر عنوان کرد: ایشان هم در سخنرانی آغاز سال نو و هم در سخنرانی اولین روز فروردین‌ماه بر اهمیت توجه به اقتصاد کشور و تقویت معیشت عمومی جامعه تأکید ویژه‌ای داشتند.

وی افزود: تداوم این نام‌گذاری اقتصادی نشانه اهمیت اقتصاد در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و بخصوص در رقم زدن گام دوم انقلاب است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بیان این که ایجاد جهش در تولید می‌تواند منجر به رشد اقتصادی کشور و ارتقای توان و تراز اقتصادی کشور در ابعاد مختلف شود، خاطرنشان کرد: رشد تولید با حمایت و مانع زدایی از مسیر تولیدکنندگان و فعالان حوزه اشتغال در کشور میسر است و حفظ اشتغال فعلی از یک سو و تقویت اشتغال در زمینه‌های مختلف باید یک اولویت برای تمامی دستگاه‌‌ها باشد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ادامه داد: کشور ما در سال 99 در مواجهه با ویروس منحوس کرونا دچار مسائل و مشکلات متعددی شد ولی در عین حال شاهد تحرک خوبی در بخش‌های متعدد اقتصادی کشور بودیم و تداوم این جهش‌ها در تولید باید در سال جدید در اولویت کار همه ما باشد و تجربه نیز نشان داده که با عزمی ملی در راستای حرکت به سوی هدفی واحد می‌تواند ما را به سمت و سوی تعالی هرچه بیشتری هدایت کند.

وی حرکت جهادگونه مردم کشورمان در سال 99 در همدلی و مواسات در کشور را مثال‌زدنی دانست و گفت: این حرکت را در سال آینده نیز با همیت و جدیت بیشتری پیش خواهیم برد تا بتوانیم گره‌ای از مشکلات مردم گشوده و به خانواده‌های آسیب‌دیده از بحران کرونا نیز کمک بیشتری داشته باشیم.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان از مدیران نیز خواست تا با هماهنگی هرچه بیشتر میان یکدیگر و تعامل با تولیدکنندگان و صاحبان اشتغال، نگذارند این واحدهای مهم تولیدی دچار مشکل شوند و خدای ناکرده با بهانه‌تراشی‌های زاید، اشتغال در کشور و تولید و خدمات خدشه‌دار شود.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول