اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مولفه اساسی در پشتیبانی از تولید امنیت است/ نیروی انتظامی در مانع‌زدایی نقش موثری دارد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: معتقدم مولفه اساسی در تولید و پشتیبانی از تولید امنیت است که نیروی‌انتظامی تامین‌کننده آن است.

مولفه اساسی در پشتیبانی از تولید امنیت است/ نیروی انتظامی در مانع‌زدایی نقش موثری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام سیدعلیرضا ادیانی ظهر امروز در پاسگاه مرزی شهید «سردار سلیمانی» در نوار مرزی گنبدکاووس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب رهبری حکیم بوده که مولفه‌های پیشرفت را شناخته و ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و موانع موجود در راه توسعه و پیشرفت کشور را آگاه بوده و تلاش دارد تا با رفع موانع به توسعه کشور شتاب داده و آن را به سمت حرکت رو به جلو هدایت کند.
وی تصریح کرد: مولفه اساسی اقتصاد کشور تولید بوده که با رونق کسب و کار و توسعه آن به استقلال خواهیم رسید و باید تولیدات ما در برابر تهدیدها مستحکم شود.

* انتظامی تنها تامین‌کننده امنیت کشور نیست بلکه عنصر تعیین‌کننده امنیت کشور است/ پلیس امنیت اقتصادی با هدف ایجاد امنیت برای فعالان اقتصادی و برخورد با اخلالگران و تولید گرانی راه‌اندازی شد
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری به درستی موانع تولید را تشخیص داده و آن را برای مردم و دولتمردان نشان داده که با رفع آن می توانیم به آنچه رهبر معظم انقلاب در راستای توسعه کشور در نظر دارد، برسیم.
وی با اشاره به اینکه تنها نیروی انتظامی تامین‌کننده امنیت کشور نیست، بیان کرد: درست است که تنها نیروی انتظامی تامین‌کننده امنیت کشور نیست اما قبول داریم که انتظامی منحصرا تامین‌کننده نظم و امنیت عمومی بوده و عنصر تعیین‌کننده امنیت کشور است.
ادیانی گفت: مولفه اساسی پشتیبانی در امر تولید امنیت بوده که نیروی انتظامی در اواخر سال ۱۳۹۸ با راه‌اندازی پلیس امنیت اقتصادی در این مسیر گام برداشته است.
وی ادامه داد: پلیس امنیت اقتصادی با هدف ایجاد امنیت برای فعالان اقتصادی و برخورد با اخلالگران اقتصادی و تولید گرانی راه‌اندازی شده است.
نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا خاطرنشان کرد: پلیس امنیت اقتصادی علاوه بر ایجاد زیرساخت‌های لازم در تلاش است تا رونق اقتصادی و تولید را افزایش داده و از فعالان اقتصادی حمایت کند.

* نقش نیروی انتظامی و مرزبانی در بخش مانع‌زدایی و مبارزه با دست‌های خیانت قاچاقچیان بسیار موثر است
وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در مانع‌زدایی نقش موثری دارد، بیان کرد: نقش نیروی انتظامی و مرزبانی در بخش مانع‌زدایی بسیار موثر بوده و در این راستا با دست‌های خیانت قاچاقچیان مبارزه خواهد کرد.
ادیانی بزرگترین مانع در تولید را قاچاق کالا دانست و افزود: مانع بزرگ تولید داخلی کالای قاچاق بوده که با برخورد جدی با آن در سال جدید تلاش می‌کنیم آن را برطرف کنیم.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول