اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس

مکر رسانه سلطنتی به خودش برگشت/ مخاطبان BBC: مانع تولید شما ضدانقلابید

درحالی که BBC فارسی سعی داشت نظر خوش را در قالب نظر یکی از کاربران قالب کند، بسیاری از مخاطبان، همین رسانه سلطنتی را مانع تولید کشور معرفی کردند.

مکر رسانه سلطنتی به خودش برگشت/ مخاطبان BBC: مانع تولید شما ضدانقلابید

از شایعه تا واقعیت: BBC فارسی به تازگی تغییر ماهیت داده است. اگر تا پیش از این رسانه سلطنتی انگلیس سعی می‌کرد در پوشش یک رسانه حرفه‌ای عمل کند و اهداف خودش را به طور غیرمستقیم به خورد مخاطبانش دهد اما این روزها دیگر علناً نقاب از چهره انداخته و مستقیماً پیام هایش را به معرض نمایش می‌گذارد.

BBC فارسی در یکی از روش‌های جدید رسانه‌ای، اهدافش را از زبان کاربران می‌زند؛ کاربرانی که عمدتا هویت آن‌ها نیز مشخص نیست.

در جدیدترین اقدام، این رسانه سلطنتی پس از سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب و نامگذاری شعار سال ۱۴۰۰، نظر خودشان را در قالب واکنش یک مخاطب منتشر کردند.

 

اما نکته قابل تامل، واکنش کاربران ذیل این پست اینستاگرامی BBC بود. بسیاری از کاربران برخلاف تصور این رسانه انگلیسی، ضمن حمایت از رهبر انقلاب و شعار امسال، رسانه‌هایی چون بی بی سی فارسی را مانع تولید معرفی کردند.

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول