اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

برخورد جدی با گران‌فروشان/مردم ماسال باید کالای باکیفیت دریافت کنند

به گفته رئیس اداره صنعت، معدن، تجارت ماسال تیم‌های بازرسی از بازار در طول ایام نوروز فعال بوده و اجازه تخلف و فروش کالای بی‌کیفیت و گران را به مردم این شهرستان نخواهند داد.

برخورد جدی با گران‌فروشان/مردم ماسال باید کالای باکیفیت دریافت کنند

محمدرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این ماسال با اشاره به بروز تخلفات در برخی فروشگاه‌ها اظهار کرد: با هرگونه کم‌فروشی، گران‌فروشی، عدم درج قیمت، فروش خارج از شبکه توزیع و فروش کالای بی‌کیفیت برخورد جدی می‌کنیم.

وی با اشاره به قیمت مرغ در شهرستان ماسال افزود: قیمت مرغ در تمامی فروشگاه‌های سطح شهر ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است و هرگونه فروش خارج از این قیمت تخلف محسوب می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن، تجارت ماسال بابیان اینکه مردم حق‌دارند کالای باکیفیت مصرف کنند، گفت: مردم ماسال در ازای مبلغی که پرداخت می‌کنند حق‌دارند کالای باکیفیت دریافت نمایند هیچ فروشگاه و توزیع‌کننده‌ای حق ندارد به خاطر ورود مسافر و یا بهانه‌های دیگر جنس بی‌کیفیت را با هزار منت به مردم شریف ماسال بفروشد و ما هرگز چنین اجازه‌ای به آنان نمی‌دهیم.

وی با درخواست از مردم ماسال برای کنترل بازار افزود: فروشگاه‌ها و شبکه‌های توزیع بسیاری در سطح شهرستان وجود دارد و این کنترل‌ها نیازمند همکاری مردم شریف با اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان است از همه همشهریان می‌خواهم که هرگونه تخلفات را به شماره ۱۲۴ اطلاع دهند.

رحیمی با تأکید بر بروز تخلفات متعدد تصریح کرد: هرگونه عدم درج قیمت، گران‌فروشی، توزیع خارج از شبکه، فروش کالایی که در آستانه اتمام تاریخ انقضا قرار دارد و فروش کالا به‌صورت شرطی ممنوع است برخی فروشگاه‌ها در ازای فروش روغن یا مرغ شرط می‌گذارند که باید فلان کالا راهم بخرید این تخلف است لذا همشهریان ما را در جریان این تخلفات گستره قرار دهند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ماسال با اشاره به فروش خارج از شبکه آرد، بیان کرد: برخی از نانوایان به بهانه مسافر خیز بودن شهرستان آرد مازاد بر سهمیه دریافت می‌کنند اما گزارش‌هایی مبنی بر خروج غیرقانونی آرد از نانوایی و فروش غیرمجاز آن در خارج از شبکه به ما رسیده که قطعاً با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

به گفته رئیس اداره صمت ماسال تیم‌های بازرسی از بازار در ایام نوروز فعال و تمام شبکه توزیع و فروش شهرستان را تحت رصد دارند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول