اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

آغاز تمرینات نوروزی تیم استعدادیابی اسکی آلپاین در دیزین

اردوی تمرینات نوروزی تیم استعدادیابی اسکی آلپاین در پیست بین‌المللی دیزین در دومین روز از سال جدید آغاز شده است.

آغاز تمرینات نوروزی تیم استعدادیابی اسکی آلپاین در دیزین

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، برنامه‌ استعدادیابی در فدراسیون اسکی در سال‌های اخیر با یک هدف جامع دنبال می‌شود. عمده فعالیت‌های فدراسیون در بحث استعدادیابی و توجه به رده سنی پایه خلاصه شده است و بی‌شک اگر می‌خواهند آینده ورزش اسکی را تضمین شود باید روند توجه به سنین زیر ۱۲ سال ادامه داشته باشد.

متأسفانه با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی پیست‌های اسکی و متوقف شدن برنامه‌های فنی و تمرینی فدراسیون در حوزه استعدادیابی نیمه کاره ماند حال امیدواریم امسال با فراهم شدن شرایط عقب‌ماندگی سال گذشته جبران شود.

اهمیت استعدادیابی در ورزش نباید نادیده گرفته شود که البته همواره در این زمینه تاکیدات زیادی وجود داشته است. در این راستا در هیأت اسکی استان البرز نیز با توجه به ظرفیت‌های مساعدی که در اختیار دارد، با تمرکز خوبی در راه استعداد یابی قدم نهاده است.

برنامه‌های استعدادیابی در دراز مدت نتیجه بخش خواهد بود و نیازمند فرآیند طولانی مدت دارد. در بحث آموزش هم باید توجه ویژه‌ای به ساختارها شود و نباید فراموش کرد این حوزه می‌تواند سبب رشد هرچه بیشتر حوزه‌ استعدادیابی، همگانی و قهرمانی شود.

هیأت اسکی استان البرز همواره با برگزاری مسابقات، برنامه‌های استعدادیابی و جهت ارتقا سطح آموزشی مربیان و آشنایی با روش‌های‌نوین آموزش اسکی، دوره بازآموزی برپا می‌کند تا به توسعه و موفقیت بیشتر این رشته در استان بیافزاید.

در این راستا اردوی تمرینات نوروزی تیم استعدادیابی اسکی آلپاین در پیست بین‌المللی دیزین در سال جدید برگزار می‌شود؛ امروز ۱۴۰۰/۱/۲ اولین تمرین قرن اسکی الپاین طرح استعدادیابی استان البرز در پیست اسکی دیزین کلید خورد.

 این اردو زیر نظر امید تیر سرمربی تیم و مربیان حسین تیر و محمد رضا کلهر از سر گرفته شده است.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول