اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

سپاه در انتخابات له با علیه کسی نخواهد بود/رمز موفقیت توجه به تفکر مقاومتی است

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: سپاه در انتخابات پیش رو له یا علیه کسی نخواهد بود.

سپاه در انتخابات له با علیه کسی نخواهد بود/رمز موفقیت توجه به تفکر مقاومتی است

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: انقلاب اسلامی بدون مردم قابل تصور نیست و مردم همیشه و در همه حال از نظام و انقلاب حمایت کرده‌اند.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در ایران توسط مردم و با تلاش آنها شکل گرفت، عنوان کرد: مردم با رژیم پهلوی مبارزه کردند تا زمینه انقلاب اسلامی فراهم شود و پس از پیروزی انقلاب نیز این مردم بودند که در مقابل تهاجمات دشمنان ایستادگی کردند.

وی با اشاره به اینکه مردم در سال‌های پس از انقلاب نیز نظام جمهوری اسلامی ایران را تنها نگذاشته و آن را یاری کردند، گفت: مبارزه با استکبار، شکست داعش و مقابله با دشمنان نشان می‌دهد بقای نظام با مردم و در کنار مردم است.

بیگدلی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی از طریق مردم توسعه پیدا کرده است، ادامه داد: این یک اصل است که امام راحل و رهبری نیز بارها به آن اشاره کرده‌اند.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه همواره در ایران فعالیت‌های سیاسی بالاترین نرخ مشارکت را داشته است، گفت: در شرایط کنونی نیز با وجود همه هجمه‌ها و کم‌کاری‌ها مردم در کنار نظام هستند.

وی با اشاره به اینکه آینده نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار درخشان است، گفت: انقلاب اسلامی ایران زمانی روی داد که دنیا توسط دو بلوک غرب و شرق اداره می‌شد اما امروز شاهد حذف شوروی طبق پیش‌بینی امام راحل و افول آمریکا هستیم.

بیگدلی با اشاره به اینکه امروز شاهد آن هستیم که آمریکا از نظر اقتصادی، اجتماعی و نظامی رو به افول است، بیان کرد: افول آمریکا زمینه توسعه تفکر انقلاب اسلامی را فراهم می‌کند.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه امروز آمریکا در همه کشورهایی که حضور دارد با مشکل مواجه است، تصریح کرد: کشوری چون عربستان نیز برای حفظ قدرت خود به یک کشور فقیر چون یمن حمله می‌کند.

وی با اشاره به اینکه امیدواری به آینده ایران اسلامی بسیار زیاد است، گفت: برای رسیدن به نقطه مطلوب باید تفکر اقتصادی مقاومتی را دنبال کنیم.

بیگدلی افزود: در جاهایی که به تفکر مقاومتی عمل نشده شاهد آن هستیم که تاوان عدم توجه به جلو را داده‌ایم.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه نباید امیدواری به آینده در کشور شکسته شود، تاکید کرد: باید بدانیم روح مقاومت برنده است و دشمن از آن واهمه دارد.

وی با اشاره به اینکه باید مردم بدانند تصمیم و انتخاب آنها آینده کشور را می‌سازد، افزود: این انتخاب باید با مشارکت بالا اتفاق بیفتد.

بیگدلی با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات جمهوری اسلامی را توسعه می‌بخشد، گفت: انتخابات باشکوه در کشور مشتی بر دهان یاوه گویان است.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه سپاه در انتخابات پیش رو از هیچ فرد و جناحی حمایت نمی‌کند، گفت: این نهاد علاوه بر عدم حمایت از هیچ شخصی علیه هیچ فردی نیز موضع‌گیری نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه سپاه تاکنون در همه انتخابات‌ها چنین عمل کرده و خواهد کرد، افزود: مردم بدانند هر کجا از سپاه هزینه شده دروغ است.

بیگدلی با تاکید بر اینکه با هر گونه سوءاستفاده از نام سپاه برخورد خواهد شد، اظهار کرد: از نام و جایگاه سپاه در انتخابات نباید هزینه شود.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول