اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

گودرزی: روحیه دین‌باوری و شهادت در نیروهای مرزبانی تقویت شده است/ ادیانی:رئیس جمهور آینده امید به سبد حمایت دشمن نداشته باشد

فرمانده مرزبانی کشور گفت: در چند سال گذشته با اقدامات سازمان عقیدتی سیاسی ناجا روحیه دین‌باوری، شجاعت، شهادت، ایثار، پاکدستی و از خودگذشتگی در بین نیروهای مرزبانی تقویت شده است.

گودرزی: روحیه دین‌باوری و شهادت در نیروهای مرزبانی تقویت شده است/ ادیانی:رئیس جمهور آینده امید به سبد حمایت دشمن نداشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، سردار احمدعلی گودرزی عصر امروز در مراسم رونمایی از یادمان «شهید سردار سلیمانی» و نامگذاری پاسگاه مرزی «اینچه‌برون» به نام این سردار در جمع مرزبانان اظهار کرد: مرزبانان کشور با توکل به خداوند و توسل به ائمه اطهار از مرزهای ارزشمند آبی و خاکی جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.
وی تصریح کرد: امروز با تلاش شبانه‌روزی مرزبانان و با نفس قدسی ولایت نیروهای مرزبانی فرمایشات رهبر معظم انقلاب را در اولویت کاری خود قرار داده که این تبعیت سبب شده  شاهد امنیت پایدار در مرزهای کشور باشیم.

* باید قوانین مورد نیاز در تولیدات داخلی تسریع و تسهیل شده و با قاچاق کالا برخورد جدی شود
فرمانده مرزبانی خاطرنشان کرد: برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر شعار سال باید قوانین مورد نیاز در تولیدات داخلی تسریع و تسهیل شده و با قاچاق کالا برخورد جدی شود.
وی ادامه داد: از زمان اعلام شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب نیروی انتظامی و مرزبانی این شعار را در دستور کار خود قرار داده تا نیروی انتظامی در تراز جمهوری اسلامی قرار گیرد.

* کم‌کاری دستگاه‌های اجرایی گوناگون سبب ایجاد مشکلات معیشتی مردم شده است
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا نیز در این مراسم اظهار کرد: کم‌کاری دستگاه‌های اجرایی گوناگون در کشور مشکلاتی برای مردم در حوزه اقتصاد و معیشت ایجاد کرده است.
حجت‌الاسلام سیدعلیرضا ادیانی اظهار کرد: زمانی که مردم دچار مشکل شوند وارد خیابان‌ها شده و صف‌های طولانی ایجاد می‌شود و این امر سبب می‌شود تا در راستای ایجاد امنیت مردم نیروی انتظامی وقت و زمان بیشتری را صرف کرده و کم‌کاری آنها را جبران کند.
وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در خردادماه امسال گفت: مردم ایران هوشیار باشند و با تجربه تلخی که در این سال‌ها کسب کردند تلاش کنند تا به  یک دولت انقلابی، دلسوز، کارآمد رای دهند.

* مراقب باشیم فردی را انتخاب کنیم که به برجام فرجام چشم ندوخته باشد
ادیانی ادامه داد: مراقب باشیم فردی را انتخاب کنیم که امید به سبد حمایت دشمن نداشته و به برجام فرجام چشم ندوخته باشد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به رونمایی از یادمان «شهید سردار سلیمانی» بیان کرد: سردار سلیمانی یک الگو تمام عیار برای همه اعصار و امثال بوده و مهمترین ویژگی وی سرباز اسلام بودن و توجه به درون خود در اوج مشغله‌های کاری و فکری در راستا خودسازی بود.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول