اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

بوستان‌های شهر قم تنها برای تفریح باز است/اسکان ممنوع

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تأکید بر ممنوعیت اسکان مسافران در بوستان‌های سطح شهر گفت: زائران، مسافران و همشهریان گرامی تنها برای تفریح می‌توانند از ظرفیت بوستان‌ها استفاده کنند.

بوستان‌های شهر قم تنها برای تفریح باز است/اسکان ممنوع

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پیام جوادیان با اشاره به عدم وجود بسیاری از ظرفیت‌های اسکان در حال حاضر در شهر قم اظهار کرد: امکان اسکان در مدارس و اماکن مسقف در سال جدید وجود ندارد.

وی با تأکید بر ضرورت همکاری مسافران نوروزی با شرایط ایجادشده ابراز کرد: امسال فقط هتل‌ها، مهمان‌پذیرها و مسافرخانه‌ها با ظرفیت کم در مدار بحث اسکان قرار دارند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تأکید بر ممنوعیت اسکان مسافران در بوستان‌های سطح شهر عنوان کرد: زائران، مسافران و همشهریان گرامی تنها برای تفریح می‌توانند از ظرفیت بوستان‌ها استفاده کنند.

وی مصوبات شورای ملی و شورای استانی مقابله با کرونا مبنی بر عدم اسکان در شهر را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: باید با نظارت مستمر و استقرار نیروهای آماده‌باش در کنار فضاهای سبز و بوستان‌ها، اسکان مسافران کنترل شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم ادامه داد: شهرداری قم آمادگی کامل برای همکاری با نیروهای آتش‌نشانی، مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری برای مدیریت حوادث دارد.

وی با اشاره به مدیریت تجمع در بوستان‌ها توسط دستگاه‌های ذی‌ربط اضافه کرد: ضدعفونی کردن سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌ها، وسایل حرکت درمانی، المان‌ها و وسایل بازی کودکان باید به‌صورت روزانه و مستمر در دستور کار قرار بگیرد.

جوادیان کنترل تهویه سرویس‌های بهداشتی در سطح بوستان‌های شهر را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: درب ورودی و خروجی نمازخانه‌ها باید باز باشد تا از شیوع مجدد بیماری کرونا جلوگیری شود.

وی با تأکید بر ضدعفونی کردن مستمر مهر، تسبیح و سایر اقلام موجود در نمازخانه‌ها اظهار داشت: عوامل اجرایی موظف هستند طبق دستورالعمل‌های ابلاغی و با استفاده از محلول ارسال‌شده نسبت به ضدعفونی سطوح با غلطت و مقدار معین و استاندارد اقدام کنند.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول