اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

رئیس‌جمهور فرارسیدن روز ملی پاکستان را تبریک گفت

حسن روحانی در پیام‌هایی جداگانه فرارسیدن روز ملی پاکستان را به رئیس جمهور و نخست وزیر این کشور تبریک گفت.

رئیس‌جمهور فرارسیدن روز ملی پاکستان را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پیام‌هایی جداگانه فرارسیدن روز ملی پاکستان را به عارف علوی، رئیس جمهور و عمران خان نخست وزیر این کشور تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که تلاش‌های مشترک مسئولین دو کشور سبب گردد تا گام‌های قابل توجهی در جهت ارتقاء روابط دوجانبه در تمامی ابعاد برداشته شود.

در پیام روحانی به رئیس جمهور پاکستان آمده است: امیدوارم با توجه به توانمندی‌های گسترده و اشتراکات فراوان و غنی فرهنگی و تمدنی دو کشور برادر و مسلمان، شاهد توسعه و تعمیق روابط دو ملت بزرگ ایران و پاکستان در تمامی زمینه‌های مورد علاقه فیمابین باشیم.

رئیس جمهور همچنین در پیام خود به نخست وزیر پاکستان اظهار امیدواری کرده است که با توجه به توانمندی‌های گسترده و اشتراکات فراوان فیمابین، شاهد شکوفایی روزافزون روابط دو کشور برادر و همسایه در تمامی سطوح و در راستای منافع دو ملت و مصالح عالیه امت اسلامی باشیم.

روحانی در این پیام ها، از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت رئیس جمهور و نخست وزیر پاکستان و بهروزی مردم شریف جمهوری اسلامی پاکستان را مسألت کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول