اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

۴۹۰۰ دوز واکسن کرونا به کرمانشاه رسید/ تزریق واکسن به جانبازان و پاکبانان

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از ورود ۴ هزار و ۹۰۰ دز واکسن کرونا به استان خبر داد و افزود: این واکسن‌ها طبق سند ملی واکسیناسیون به کادر بهداشت و درمان و تعدادی از جانبازان و پاکبانان تزریق می‌شود.

۴۹۰۰ دوز واکسن کرونا به کرمانشاه رسید/ تزریق واکسن به جانبازان و پاکبانان

مهدی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص آخرین اخبار کرونای استان، اظهار داشت: در روز اول سال در هر ۲۰ دقیقه یک بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

وی ادامه داد: تعداد بیماران نسبت به روز قبل(۳۰ اسفندماه)، ۳۴ نفر افزایش پیدا کرده بود که طبق بررسی‌های صورت گرفته از آزمایش‌های صورت گرفته تعداد موارد مثبت سه برابر شده و تعداد افراد مبتلا سرپایی هم افزایش یافته بود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: روز اول سال سه مورد فوت با تشخیص قطعی کرونا داشتیم که نسبت به روزهای پایانی اسفندماه افزایش داشته که مجموعه این موارد برای ما سبب نگرانی برای وارد به پیک چهارم شد، بنابراین روز گذشته اعلام هشدار و خطر کردیم.

وی اضافه کرد: انتظار داریم مردم توجه کنند و اولویت برنامه‌های نوروزی آن‌ها حفظ سلامتی باشد.

محمدی در پایان از ورود ۴ هزار و ۹۰۰ دز واکسن کرونا به استان خبر داد و افزود: این واکسن‌ها طبق سند ملی واکسیناسیون به کادر بهداشت و درمان و تعدادی از جانبازان و پاکبانان تزریق می‌شود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول