اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

جشن نیمه شعبان در مساجد تهران برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: احیای شب نیمه شعبان، سر دادن ندای لبیک یا مهدی بر بام منازل، اجرای مسابقات مهدوی ، انتشار کلیپ و پوستر در فضای مجازی و هم‌زمان اجرای نور افشانی و غیره از برنامه‌های نیمه شعبان در استان تهران است.

جشن نیمه شعبان در مساجد تهران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران صبح امروز در جلسه ستاد نیمه شعبان با اشاره به تقارن اعیاد شعبانیه و عید نوروز، اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با همکاری نهادهای فرهنگی پیش‌بینی شده که این برنامه‌ها در مساجد، حسینیه‌ها و فضای باز و در فضای مجازی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه هم‌زمان با اعیاد شعبانیه برنامه‌های جشن را به طور محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مساجد خواهیم داشت، گفت: سخنرانی ائمه جماعات با موضوع مهدویت و برگزاری سرود نوجوانان و جوانان در محلات و در روز نیمه شعبان از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران بیان کرد: فضاسازی سطح شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران متناسب با اعیاد شعبانیه و توزیع بسته‌های معیشتی به همت گروه‌های جهادی در ایام نوروز، پویش دعاخوانی، حضور کاروان‌های شادی در مناطق محروم و پویش صلوات برای سلامتی امام زمان(عج) را از دیگر برنامه‌ها در این ایام برشمرد.

حجت الاسلام محمودی ابراز کرد: فعالیت در فضای مجازی و رسانه از جمله فعالیت‌های مهم در نیمه شعبان امسال خواهد بود چرا که موضوع انتظار و مهدویت مبحث جهانی است.

وی با بیان اینکه نیمه شعبان امسال فرصت بسیاری خوبی برای جهانی کردن فرهنگ مهدویت است، مطرح کرد: امسال پیام نیمه شعبان رساتر از قبل در دنیا طنین‌انداز خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: احیای شب نیمه شعبان، سر دادن ندای لبیک یا مهدی بر بام منازل و پخش از بلندگوهای مساجد، پارک‌ها و بقاع متبرکه ، اجرای مسابقات مهدوی، انتشار کلیپ و پوستر در فضای مجازی و هم‌زمان اجرای نورافشانی توسط شهرداری‌ها از دیگر برنامه‌های نیمه شعبان در استان تهران است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول