اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

فعالیت‌های گروه جهادی بسیج دانشگاه الزهرا (س) در دوران کرونا

مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه الزهرا (س) با اشاره به مشکلات نیازمندان در دوران شیوع کرونا گفت: ما در این گروه جهادی توفیق داشتیم تا در ایام شیوع کرونا فعالیت‌هایی را برای کمک به نیازمندان داشته باشیم.

فعالیت‌های گروه جهادی بسیج دانشگاه الزهرا (س) در دوران کرونا

محدثه حبیبی مسئول گروه جهادی فاطمه الزهرای بسیج دانشجویی دانشگاه الزهرا (س) در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به فعالیت های این گروه جهادی در دوران کرونا گفت: ما در این گروه جهادی توفیق داشتیم تا در ایام شیوع کرونا فعالیت‌هایی را برای کمک به نیازمندان داشته باشیم.

حبیبی افزود: در همان ابتدای شیوع کرونا با کمک گروه های جهادی اقلام تولید ماسک تهیه شد و با کمک نیروهای داوطلب مردمی طرح دوخت ماسک در منازل را آغاز کردیم در این طرح حدود ۳۰۰۰ ماسک و ۱۵۰ عدد گان بهداشتی به همت نیروهای داوطلب دوخته شد.

وی ادامه داد: همچنین در همان ابتدا خبر رسید که مردم روستای یزدل کاشان به مواد ضدعفونی کننده و ماسک نیاز دارند که با کمک خیرین و گروه های جهادی دیگر ۲۹۰۰ عدد ماسک و مقدار قابل توجهی مواد ضدعفونی کننده تهیه و با کمک بسیج آن منطقه میان مردم تقسیم کردیم.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: یکی از اقدامات دیگری که توسط گروه جهادی ما انجام شد تهیه آبمیوه بود، این آبمیوه ها میان کادر درمان و بیماران توزیع شد. 

حبیبی تصریح کرد: در روز عید غدیر هم به همت یکی از اعضای گروه جهادی فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) مبلغ ٨٠٠ هزار تومان قرض نیازمندان در مغازه‌های بقالی مختلف در شهر اردبیل پرداخت شد.

وی گفت: همچنین با کمک‌ دوستان و خیرین حدود ۵۰ بسته مرغ، روغن، رب، پنیر، سویا، ماکارونی، نخود، عدس، شکر،  ماده‌ ضدعفونی‌کننده، مایع ظرفشویی، ٢٠٠ ماسک، ۵٠ بسته شکلات تهیه و میان نیازمندان توزیع شد.

 

 


 مسئول گروه جهادی فاطمه الزهرا (س) یادآور شد: این گروه جهادی و با همکاری گروه جهادی بسیج دانشگاه شهید عباسپور برای نوروز به تعدای از نیازمندان کمک مالی، آجیل و بسته معیشتی اهدا کرد.

حبیبی گفت: تهیه بسته های فرهنگی، اسباب بازی، عروسک و دستبند و توزیع میان کودکان نیازمند از اقدامات دیگری بود که از سوی گروه جهادی فاطمه زهرا(س) و خیرین صورت گرفت.

وی ادامه داد: همچنین با کمک‌های اعضای گروه جهادی فاطمه الزهرا سلام الله علیها و با همراهی گروه جهادی خط مقدم تعداد ١١٠ بسته اسباب بازی، لوازم التحریر، شیر، کیک، شکلات و... به فرزندان شهدای تیپ فاطمیون و کودکان نیازمند اهدا شد.

 مسئول گروه جهادی فاطمه الزهرا (س)  گفت: همچنین تعداد ١٢٠ عدد آویزهای با محتوای امام حسینی به همراه متن تقدیر و تشکر تهیه و به کادر درمان بیماران کرونایی بیمارستان بقیه‌اللّه اهدا شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول