اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

توزیع ۳۵۰ بسته معیشتی توسط خیریه «آبشار عاطفه‌ها» در همدان

مدیرامور شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در همدان از توزیع ۳۵۰ بسته معیشتی در شعبه عام موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها بین نیازمندان خبر داد.

توزیع ۳۵۰ بسته معیشتی توسط خیریه «آبشار عاطفه‌ها» در همدان

مهری مکاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از توزیع بسته‌های معیشتی و پوشاک بین نیازمندان به مناسبت سال نو خبر داد و اظهار کرد: در امور شعب خیریه آبشار عاطفه‌ها، ۴۵۰ میلیون ریال پشتیبانی از شعب نقدی را در دستور کار قرار دادیم.

وی با اشاره به پشتیبانی از شعب غیرنقدی و تهیه پوشاک، کفش و مواد غذایی به ارزش ۸۳۰ میلیون ریال گفت: در شعبه عام ۳۲۰ بسته معیشتی به ارزش ۹۶۰ میلیون ریال و پوشاک و کفش به ارزش ۱۴۶ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال بین نیازمندان توزیع شد.

مدیر امور شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در همدان با بیان اینکه در شعبه جهیزیه و درمان ۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۵۳۳ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال توزیع شد افزود: ۱۳۰ دست پوشاک به ارزش ۱۰۱ میلیون و ۶۵۰ هزار ریال و ۱۱۰ جفت کفش به ارزش ۱۴۶ میلیون ریال توزیع شد.

وی با اشاره به فعالیت شعبه ملایر با توزیع ۹۲ بسته معیشتی به ارزش ۲۵۰ میلیون و ۱۱۰ هزار ریال و پوشاک، کفش، کیف و پارچه به ارزش ۱۷۰ میلیون ریال عنوان کرد: در شعبه تویسرکان ۸۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۴۸ میلیون ریال و پوشاک به ارزش ۸۰ میلیون ریال برای نیازمندان و ۱۴ بسته بهداشتی برای بیماران پروانه‌ای به ارزش ۲۰ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال تهیه و توزیع شد.

مکاری با اشاره به فعالیت شعبه نهاوند در تهیه ۲۷۰ بسته معیشتی به ارزش ۴۹۳ میلیون و ۳۳۸ هزار ریال، ۳۰۰جفت کفش به ارزش ۲۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال و ۹۶ تیکه پوشاک به ارزش ۶۷ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال بیان کرد: در شعبه ‌کبودراهنگ ۲۳۰ بسته معیشتی به ارزش ۴۸۴ میلیون و ۳۴۰ هزار ریال، پوشاک به ارزش ۱۹۶ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال و کفش به ارزش ۴۳ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال توزیع شد.

وی با بیان اینکه در شعبه اسدآباد ۲۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۵۶۸ میلیون و ۲۰ هزار ریال و ۱۷۰ دست پوشاک به ارزش ۳۰ میلیون ریال توزیع شده است گفت: در شعبه فامنین ۲۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۴۱۸ میلیون و ۱۶۰ هزار ریال و  ۸۰ بسته بهداشتی به ارزش ۳۲ میلیون ریال توزیع شد.

مدیر امور شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در همدان خاطرنشان کرد: در این شعبه به ارزش  ۵۴ میلیون و ۲۴۰ هزار ریال پوشاک و  ۱۰۲ جفت کفش به ارزش ۶۱ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه در شعبه دمق ۸۴ بسته معیشتی به ارزش ۲۳۴ میلیون ریال و پوشاک به ارزش ۶۶۶ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال و پک بهداشتی به ارزش ۸ میلیون ریال توزیع شد افزود: در شعبه رزن ۶۵ بسته معیشتی به ارزش ۱۰۳ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال، پوشاک ۱۷۸ میلیون و ۵۰ هزار ریال و پک بهداشتی به ارزش ۲ میلیون ریال بین نیازمندان توزیع شد.

مکاری خاطرنشان کرد: در شعبه شهرستان بهار ۱۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۳۹۱ میلیون و ۱۷۰ هزار ریال و پوشاک و کفش به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال در بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول