اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

100 روز حساس در اردوی رئال/ راموس با مادرید تمدید می‌کند؟

تا پایان اتمام قرارداد سرخیو راموس تنها 100 روز باقی مانده ولی هنوز مشخص نیست که رئال مادرید چه تصمیمی در خصوص کاپیتان خود خواهد گرفت.

100 روز حساس در اردوی رئال/ راموس با مادرید تمدید می‌کند؟

به گزارش خبرگزاری فارس، روزها در حال شمارش هستند و چیزی که رئالی‌ها را نگران می‌کند، تمدید قرارداد سرخیو راموس است. تنها 100 روز به پایان اتمام قرارداد کاپیتان مادرید باقی مانده و هنوز مشخص نیست تصمیم رئال برای آینده راموس چه خواهد بود.

سرخیو راموس از سال 2005 برای رئال توپ زده و اکنون به یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال بدل شده است. او در تیم مادریدی نقشی اساسی پیدا کرده و وقتی در میدان حضور دارد، رئال یک تیم دیگر است.

از مذاکره راموس و فلورنتینو پرز 3 ماه می‌گذرد ولی هنوز این 2 به راه حلی نرسیده اند. نزدیک شدن «دیوید آلابا» به سانتیاگو برنابنو نیز شایعات ترک راموس را شدیدتر می‌کند و باید دید سرانجام کاپیتان چه خواهد بود.

اخباری جدیدی منتشر نشده ولی به نظر می‌رسد راموس همچنان به دنبال تمدید 3 ساله است ولی رئال می‌خواهد با تمدید 2 ساله و کاهش  10 درصدی دستمزد به این قائله خاتمه دهد.  

راموس 34 ساله از پاریس نیز پیشنهاد 3 ساله با دستمزد 15 میلیون یورویی دریافت کرده ولی باید دید چه اتفاقاتی در این 100 روز رخ خواهد داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول