اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کمتر از ۲۰ درصد هتل‌های همدان پر است/ ممنوعیت ورود مسافر از شهرهای قرمز و نارنجی

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با بیان اینکه کمتر از ۲۰ درصد هتل‌های همدان پر است گفت: ورود مسافر از شهرهای قرمز و نارنجی به همدان ممنوع است.

کمتر از ۲۰ درصد هتل‌های همدان پر است/ ممنوعیت ورود مسافر از شهرهای قرمز و نارنجی

علی خاکسار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه امسال سیاست گردشگری و مسافرت نوروزی طبق مصوبات ستاد ملی کرونا و ستاد هماهنگی سفر کشور عدم تبلیغ برای سفر است اظهار کرد: با توجه به اینکه هموطنان به شهرهای با وضعیت زرد و آبی سفر می‌کنند همدان نیز آمادگی خدمات‌رسانی به مسافران را دارد.

وی با بیان اینکه امسال تبلیغ برای سفر به همدان نداریم اما برای کسانی که سفر می‌کنند موظف به خدمات‌رسانی هستیم گفت: تا روز یکم فروردین آمار ما در مسافر کم بود و کمتر از ۲۰ درصد اماکن اقامتی پر شده بود اما دیروز وضعیت متفاوت شده بود.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با بیان اینکه امسال آمار ورودی مسافر اهمیتی ندارد تصریح کرد: امسال همین که نگرانی همشهریان ما برطرف شود کافی است، امیدواریم مسافران ورودی نیز رعایت پروتکل‌‌ها را داشته باشند‌.

وی اضافه کرد: سعی می‌کنیم تمام مراکز اقامتی ما پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند زیرا در صورت عدم توجه به این مسائل برخورد جدی با آنها صورت می‌گیرد.

خاکسار با بیان اینکه سفر مسئولانه و ایمن بهترین گزینه در شرایط کرونایی است گفت: مسافران سعی کنند قبل از سفر مراکز اقامتی را رزرو کرده و برنامه سفر داشته باشند و سفرهای گروهی همراه با تور بهترین گزینه است.

وی با اشاره به اینکه اقامت در خانه مسافر و نصب چادر پارک ممنوع است گفت: در حال حاضر ورود مسافر از خوزستان و چند شهر از سایر استان‌ها به همدان ممنوع است و در صورت حضور جریمه می‌شوند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با بیان اینکه سامانه جانا که نظارت بر تاسیسات گردشگری است، راه‌اندازی شده است بیان کرد: در این سامانه شماره ملی هر مسافر که وارد هتل می‌شود، وارد شده و اگر سابقه بیماری داشته باشد، حضور او ممنوع خواهد بود.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول