اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

اهدای ۹۰ ویلچر توسط خیرین به حرم بانوی کرامت

مسؤول واحد خدمات سالمندان حرم بانوی کرامت گفت: در نوروز امسال، ۹۰ ویلچر توسط بانیان و نیکوکاران به ویلچرهای حرم اضافه شده و در مجموع ۸۵۰ خادم در شیفت‌های مختلف در اماکن مختلف حرم آماده خدمت‌رسانی هستند.

اهدای ۹۰ ویلچر توسط خیرین به حرم بانوی کرامت

سید ابولفضل سیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به فعالیت‌های واحد خدمات سالمندان در نوروز ۱۴۰۰ اظهار کرد: با توجه به بروز بیماری منحوس کرونا و ایجاد شرایط جدید در نحوه تعاملات اجتماعی و همچنین حضور زائران و مجاوران در حرم بانوی کرامت در نوروز ۱۴۰۰ این اداره تمام تلاش خود را معطوف به خدمات بهینه در کنار رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی کرد.

وی اضافه کرد: در بخش خدمات سالمندان و خدمت‌رسانی از طریق صندلی چرخ‌دار به سالمندان در نوروز ۱۴۰۰ به لطف الهی ۹۰ ویلچر توسط بانیان و نیکوکاران تأمین‌شده و به تعداد ویلچرهای قبلی اضافه‌شده که مجموع صندلی چرخ دار حرم به ۴۴۰ عدد رسیده است.

مسؤول واحد خدمات سالمندان حرم بانوی کرامت تأکید کرد: خدمات‌رسانی در بخش اداره سالمندان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی صورت می‌گیرد و همه خادمان این بخش ملزم به استفاده از ماسک بوده و به‌صورت مستمر تمامی صندلی‌های چرخ‌دار را ضدعفونی می‌کنند.

وی افزود: خدمات واحد سالمندان به صورت شبانه روزی بوده و مجموعا ۸۵۰ نفر نیرو در اطراف حرم بانوی کرامت در شیفت‌های مختلف مستقر می‌شوند.

سیدی افزود: ویلچر های امانتی نیز یکی دیگر از خدمات این واحد بوده که در پنج ضلع حرم بانوی کرامت واقع در پارکینگ شرقی، پارکینگ طبقاتی، میدان آستانه جنب درب یک، درب ۲۴ و درب ۱۷ این خدمت ارائه می شود.

وی خاطر نشان کرد: فعالیت بخش ویلچرهای امانتی نیز شبانه روزی بوده و هر صندلی چرخ دار به مدت ۴ ساعت امانت داده می شود همچنین تعمیرات ویلچرهای زائرین واقع در درب ۱۸ بخش خدمات سالمندان ارائه می شود.

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول