اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

افزایش سفرها در سمنان/ برنامه‌های پیشگیرانه نیروی انتظامی تقویت می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: پس از گذشت یک سال، مردم با خود را با کرونا وفق دادند و راه‌های پیشگیری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را فراگرفتند و امروز با افزایش سفرها مواجه هستیم.

افزایش سفرها در سمنان/ برنامه‌های پیشگیرانه نیروی انتظامی تقویت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور پیش از ظهر امروز در نشستی با فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی استان سمنان در سالن جلسات فرماندهی انتظامی استان اظهار کرد: در سال ۹۹ با سختی‌هایی که گذشت، مردم دچار مشکلاتی شدند و امیدواریم با توفیقات و عنایت خداوند در سال جدید، این خاطرات به فراموشی سپرده شود.

او گفت: هر چقدر مشکلات در جامعه افزایش پیدا کند، مباحث و مسائل کاری و امور مرتبط با نیروی انتظامی نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: در استان سمنان، وفاق و همدلی خوبی بین اعضای شورای تأمین وجود دارد و با این مهم، توانستیم در سال ۹۹ بر مشکلات فائق آییم؛ در تعطیلات نوروزی نیز تلاش‌ها و اقدامات نیروی انتظامی بیش از پیش افزایش خواهد یافت.

خجسته‌پور بیان کرد: مردم سال گذشته و در نوروز ۹۹ به شعار «در خانه بمانیم» عمل کردند و در خانه ماندند و ترددها کاهش یافت؛ با کاهش تصادفات، دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز درگیری‌های کمتری در این حوزه داشتند؛ اما خدمات جایگزین ارائه شد.

او گفت: پس از گذشت یک سال، مردم با این بیماری خود را وفق دادند و راه‌های پیشگیری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مقابله با بیماری را فراگرفتند و به همین دلیل با افزایش سفرها مواجه هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اضافه کرد: عدم ورود به شهرها، عدم اسکان و استراحت در مسیر یقیناً باعث خواهد شد تا با افزایش تصادفات در راه‌های استان مواجه باشیم که در این حوزه نیز تلاش‌ها و اقدامات پیشگیرانه نیروی انتظامی افزایش خواهد یافت.

خجسته‌پور بیان کرد: نیاز است تا آمادگی همه دستگاه‌های خدمت رسان در استان در نوروز ۱۴۰۰ در سطح بسیار بالا باشد؛ از زحمات شبانه‌روزی فرماندهی انتظامی استان و سایر اعضای شورای تأمین استان و شهرستان‌ها تقدیر می شودغ این مهم باعث شده تا امروز دغدغه انتظامی و امنیتی در استان نداریم و از لحاظ روانی در استان و کشور یک فضای خوبی برای استان رقم خورده است.

او گفت: نیروی انتظامی در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا، در بحث تأمین امنیت انتخابات با حضور همه‌جانبه خود دخیل بوده و با برگزاری انتخاباتی امن، شاهد حضور و مشارکت حداکثری مردم خواهیم بود.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول