اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

۲۵ شانس کسب سهمیه المپیک داریم/ جوانان در راستای گام دوم انقلاب حرکت کنند

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: ۲۵ شانس سهمیه داریم و امیدوار هستیم، سهمیه‌های بیشتری برای المپیک و پارالمپیک بگیریم.

۲۵ شانس کسب سهمیه المپیک داریم/ جوانان در راستای گام دوم انقلاب حرکت کنند

سیدمحمد طباطبایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در خصوص سال گذشته اظهار داشت: با توجه به این‌که از ابتدای سال کرونا فعالیت‌های ورزشی را تحت تأثیر قرار داده بود، صدمات زیادی به زیرساخت‌های ورزشی و بخش خصوصی وارد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: با ایستادگی و مقاومت در اواخر سال فعالیت‌های ورزشی بیشتر انجام شد و در ۳ ماه آخر سال شاهد بازگشایی اماکن ورزشی بودیم و مردم به مجموعه‌های ورزشی بازگشتند.

وی تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان و باشگاه‌داران به دنبال این بودند که با ایجاد اعتماد، مردم را به استفاده از اماکن ورزشی ترغیب کنند البته با وجود نگرانی‌هایی که وجود دارد، به مردم حق می‌دهیم؛ سعی شد با حداقل حضور در هر سانس و با رعایت فاصله‌گذاری از اماکن ورزشی استفاده شود.

طباطبایی خاطرنشان کرد: البته بازرسی‌ها به صورت کامل انجام می‌شد و باشگاه‌ها نیز همکاری لازم را داشتند؛ در اواخر سال اکثر هیأت‌های ورزشی مسابقات خود را برگزار کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به سال جدید گفت: در سال ۱۴۰۰ بزرگ‌ترین رویداد ورزشی دنیا برگزار می‌شود، همه تلاش اداره کل ورزش و جوانان اصفهان بر این است که سهم بیشتری در بین ورزشکاران اعزامی به المپیک داشته باشیم؛ ۲۵ شانس سهمیه داریم و امیدوار هستیم، سهمیه‌های بیشتری برای المپیک و پارالمپیک بگیریم، اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است و با کسب سهمیه این اقدامات بیشتری می‌شود.

وی با بیان این‌که سال گذشته، سال ایثار، گذشت و فداکاری کادر درمان بود، عنوان کرد: جامعه ورزش نیز در کنار حافظان سلامت بودند تا حافظ جان مردم باشند و همه تلاش خود را انجام دادند تا با آموزش فعالیت‌های ورزشی از طریق شبکه مجازی مردم سلامت جسمی و روحی خود را حفظ کنند.

طباطبایی در ادامه یادآور شد: همچنین جامعه ورزش و جوانان در موضوع کمک مؤمنانه بسیار فعال بود و کمک‌های قابل توجهی را به قشر آسیب‌پذیر انجام دادند؛ در تولید ماسک و ملزومات بهداشتی نیز فعالیت‌های مداوم و بسیار خوبی انجام شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: امیدوار هستیم در سال جدید جوانان بتوانند در راستای اهداف نظام قدم بردارند و مقدمات ظهور امام زمان (عج) را فراهم کنند؛ جوانان با استفاده از گفته‌های رهبری بتوانند در راستای بیانیه گام دوم انقلاب حرکت کنند و در کنار سازمان‌ها مشارکت خود را داشته باشند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ع۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول