اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

افزایش ۱۳ درصدی تردد در جاده‌های فارس

رئیس مرکز مدیریت راه‌های فارس گفت: تردد در محورهای برون شهری استان فارس طی شبانه‌روز گذشته، ۱۳ درصد افزایش یافته و این در حالی است که ترددهای بین شهری و سفر از عوامل شیوع کرونا اعلام شده است.

افزایش ۱۳ درصدی تردد در جاده‌های فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حمید احمدی امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت ها ی شعب راهداری سراسر استان، در حال حاضر تمامی محورهای استان باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.

وی افزود: طی شبانه روز گذشته، کل تردد ثبت شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۱۲۶ تردد شمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل ۱۳درصد، همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

احمدی خاطرنشان کرد: اوج تردد بین ساعات ۱۹ تا ۲۰ در محور مرودشت-شیراز و کمترین تردد در محور لار-لامرد بین ساعات ۱۰ الی ۱۱ صورت پذیرفته که به هموطنان عزیز توصیه می شود به دلیل شیوع ویروس کرونا از سفرهای جاده‌ای پرهیز کنند.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول