اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

دلیل دعوت شهباززاده به تیم ملی مشخص شد/ قائدی کرونا گرفت

سجاد شهباززاده در شرایطی در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرده که مهدی قائدی به ویروس کرونا مبتلا شده است.

دلیل دعوت شهباززاده به تیم ملی مشخص شد/ قائدی کرونا گرفت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اردوی تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 13 امروز در هتل المپیک در شرایطی آغاز شد که سجاد شهباززاده در هتل المپیک حضور پیدا کرد و خود را به کادر فنی معرفی کرد.

البته هیچ یک از مسئولان تیم ملی به صورت رسمی اعلام نکرده اند که شهباززاده به جای چه بازیکنی به اردو فراخوانده شده است و حتی شایعه شده وی به جای میلاد محمدی در هتل المپیک حضور دارد اما محمدی صبح امروز در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرده و خود را به اسکوچیچ معرفی کرده است.

پیگیری های خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد دلیل حضور شهباززاده به این موضوع ختم شد که مهدی قائدی در اردوی تیم ملی حضور پیدا نکرده و این بازیکن تا ساعت 13 در هتل المپیک حاضر نشده است.ابتلای قائدی به کرونا دلیل   حضور شهباززاده در اردوی تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی با سوریه است.

ملی پوشان فوتبال کشورمان اموز بلافاصله بعد از حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران تست کرونا داده و در اتاق های خود مستقر شده اند. تیم ملی فوتبال ایران امروز تمرین نخواهد داشت و قرار است ملی پوشان تا آماده شدن پاسخ آزمایشات کرونا که احتمالا صبح فردا خواهد بود تمرین نکنند.

تیم ملی فوتبال ایران روز دهم فروردین در ورزشگاه آزادی به مصاف سوریه می رود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول