اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

کشف ۶۸ کیلو تریاک طی عملیات مشترک در استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: در دو عملیات جداگانه موفق به کشف ۶۸ کیلو گرم تریاک و دستگیری ۴ قاچاقچی مواد مخدر شد.

کشف ۶۸ کیلو تریاک  طی عملیات مشترک در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از سایت پلیس، سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد: در راستای مبارزه با سوداگرن مرگ و قاچاقیان عمده موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در روند تحقیقاتی از فعالیت دو قاچاقچی مواد مخدر که در سطح کشور گسترده فعالیت می‌کرد مطلع شده و بلافاصله برنامه‌ریزی عملیاتی لازم را  برای دستگیری او آغاز کردند. 

وی خاطرنشان کرد: با آغاز تحقیقات تخصصی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، افراد مورد نظر که در حال جابجایی یک محموله بزرگ مواد مخدر بودند، در استان کرمان شناسایی و مشخص شد که قاچاقچیان مذکور با دو دستگاه خودروی ال۹۰ در حال انتقال موادمخدر از استان مذکور به مرکز کشور هستند. 

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: بلافاصله تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی با هماهنگی دستگاه قضایی به محل عبور محموله مواد مخدر در سطح محورهای مواصلاتی اعزام و سرانجام موفق شدند در بستری عملیاتی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب خودروهای مذکور را در ورودی استان تهران شناسایی و متوقف و در بازرسی از آنها ۳۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کنند. 

مفخمی شهرستانی ادامه داد: در عملیاتی دیگر ماموران پلیس ایست و بازرسی شهرستان دلیجان به یک دستگاه کامیون ایسوزو که در حال تردد به یکی از استان‌های همجوار بود، مشکوک شده و پس از متوقف کردن خودروی مذکور و بازرسی از آن موفق به کشف ۳۰ کیلو تریاک که به شیوه ماهرانه‌ای در میان بار کامیون جاسازی شده بود، شدند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول