اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

احتمال وقوع سیلاب در آذربایجان‌غربی/هلال‌احمر در آماده‌باش قرار دارد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه وقوع سیلاب‌ها در استان دور از انتظار نیست، گفت: در این زمینه هشدارهای لازم داده شده و تیم‌های عملیاتی شهرستان‌ها در حال آماده باش نسبی قرار دارند.

احتمال وقوع سیلاب در آذربایجان‌غربی/هلال‌احمر در آماده‌باش قرار دارد

امیر جعفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به هشدار مدیریت بحران استان مبنی بر بارش شدید باران و احتمال وقوع سیلاب، اظهار داشت: امدادگران جمعیت هلال‌احمر به منظور عملیات بهنگام در شهرستان‌های استان از روز سوم فروردین ماه در آماده‌باش قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به بارش‌های پیش‌رو، افزود: به دلیل بارندگی در روزهای آینده، هلال‌احمر نسبت به آماده باش نیروهای عملیاتی اقدام کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی با بیان اینکه هلال‌احمر استان در این راستا از تجهیزات و خودروهای امدادی برای پاسخگویی به حوادث احتمالی‌ بهره می‌گیرد، ادامه داد: در این راستا از خودروی عملیاتی، موتور پمپ آب و دیگر تجهیزات سیلاب بهره گرفته می‌شود.

جعفرزاده با بیان اینکه از هم استانی‌ها درخواست می‌شود از تردد و اسکان در مسیر رودخانه و صعود به ارتفاعات جدا خودداری کنند، تصریح کرد: همشهریان در صورت نیاز به خدمات امدادی هلال احمر با شماره تماس اضطراری 112، برای دریافت این خدمات تماس بگیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول