اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

استاندار تهران: عمده مشکلات تولیدکنندگان، مسائل بانکی است

استاندار تهران گفت: عمده موانع تولیدکنندگان در استان تهران مشکلات بانکی است که باید در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها این مشکلات به نفع تولیدکنندگان برطرف شود.

استاندار تهران: عمده مشکلات تولیدکنندگان، مسائل بانکی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران عصر امروز در حاشیه آئین افتتاح فاز دوم توسعه یک واحد تولیدی تخم‌مرغ و بازدید از مجتمع تولید شیر و گوشت شهرستان ری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تعهد اشتغال استان تهران سال گذشته ۹۶ هزار نفر بود که با اقدامات انجام شده این عدد به ۱۲۰ هزار نفر رسید.

وی گفت: سال گذشته اقدامات خوبی در کارگروه‌های اقتصاد مقاومتی استان تهران و ستاد تسهیل برای رونق فضای تولید و کسب و کار و ریل‌گذاری‌ها برای سال جاری انجام شده است و در سال ۱۴۰۰ نیز باید روال سال ۹۹ ادامه یابد.

استاندار تهران افزود: عمده مشکلات تولیدکنندگان در استان تهران مشکلات بانکی است که باید در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها این مشکلات به نفع تولیدکنندگان برطرف شود.

محسنی بندپی با اشاره به اینکه هدف‌گذاری دشمنان پس از ناکامی در وضع انواع تحریم‌ها و حملات نظامی طی چهار دهه گذشته، مسائل اقتصادی و معیشت مردم است، بیان کرد: تولیدکنندگان و مسؤولان باید با توان بیشتری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را اجرا کنند.

وی تأکید کرد: اگر حمایت دستگاه‌های دولتی استان تهران از بخش‌های صنعتی و کشاورزی به خوبی انجام شود سال آینده نیز شاهد افزایش آمار اشتغال و رفاه مردم خواهیم بود.

استاندار تهران با اشاره به برگزاری منظم جلسات ستاد تسهیل در شهرستان‌های ۱۶ گانه استان و رفع موانع تولیدکنندگان در سال ۹۹، ابراز کرد: ۱۲۰ هزار فرصت شغلی پایدار توسط تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران در استان ایجاد شده است.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول