اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ورود ۴۴۱ هزار و ۸۰۷ وسیله نقلیه به گیلان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌‌ای گیلان با اشاره به استقرار ۴۲ دستگاه تردد شمار در گیلان گفت: طبق آمار و بر اساس مشاهدات از ۲۳ اسفند تاکنون ۴۴۱ هزار و ۸۰۷ وسیله نقلیه وارد و ۳۲۶ هزار و ۳۷۲ خودرو از گیلان خارج شدند.

ورود ۴۴۱ هزار و ۸۰۷ وسیله نقلیه به گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فریبرز مرادی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تردد خودروها در گیلان به‌صورت روزانه در حال انجام است، اظهار کرد: دستگاه‌های تردد شمار در تمامی محورهای اصلی استان نصب و به‌طور روزانه تمامی خودروهای ورودی و خروجی به استان را رصد کامل می‌کنند.

وی با اشاره به استقرار ۴۲ دستگاه تردد شمار در گیلان گفت: طبق آمار و بر اساس مشاهدات از ۲۳ اسفند تاکنون ۷۶۸ هزار و ۱۷۹ تردد در گیلان ثبت که از این تعداد ۴۴۱ هزار و ۸۰۷ وسیله نقلیه وارد و ۳۲۶ هزار و ۳۷۲ خودرو از گیلان خارج شدند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان با اشاره به اینکه آزادراه قزوین ـ رشت پرترددترین محور گیلان بوده است، تصریح کرد: گیلان دارای سه محور ورودی و اصلی بوده که آزادراه قزوین ـ رشت با ۱۷۸ هزار و ۸۲۴ وسیله نقلیه و رامسر ـ چابکسر با تردد ۱۲۴ هزار و ۴۵۸ وسیله نقلیه دومین محور پرتردد گیلان بوده و همچنین بیشترین میزان خروج از استان  با ۱۲۰ هزار و ۱۷۵ وسیله نقلیه مربوط به محور چابکسر - رامسر است.

مرادی با تأکید بر لزوم توجه رانندگان به رعایت نکات ایمنی و حرکت در ساعات روز بیان کرد: بیشترین ساعات تردد در جاده‌های استان مربوط به ساعات ۱۸ الی ۱۹ بوده و متوسط سرعت وسایل نقلیه در ساعات اوج ۷۱ کیلومتر در ساعت ثبت شده است.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول