اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۲۰۳۳/ شهید احمد کیانى: در راه خدا جهاد کنید

شهید احمد کیانى در وصیت‌نامه خود آورده است: در راه خدا جهاد کنید، این نفس را از بین ببرید و مبارزه کنید.

۲۰۳۳/ شهید احمد کیانى: در راه خدا جهاد کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید احمد کیانى

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان و به نام خون تمام شهداى راه حق از حسین تا کربلاى خون رنگ ایران . سلام بر خمینى کبیر و پاسدارانش؛ اکنون که دارم قسمتى از وصیت نامه خود را می‌نویسم می‌خواهم فردا کمر همت را ببندم و خدا را به یارى بطلبم و رو به سوى دیار عاشقان کنم و براى پیشبرد این انقلاب مبارزه کنم علیه کفر و نفاق در روى زمین و براى دفاع از ناموس و حیثیت مردم قهرمان ایران.

مردم شما می‌دانید که کسى براى مقام و ریاست به جبهه نمی‌رود شما می‌دانید که کسى براى مادیات به جبهه نمی‌رود شما می‌دانید که همه براى رضاى خدا و دفاع از انقلاب اسلامى به جبهه می‌روند و دفاع می‌کنند و جان خود را از دست می‌دهند آیا این مادرها این بچه‌ها را دوست ندارند آیا دوست دارند که فرزند جوان آنها کشته شود؟ نه! پس یک لحظه فکر کنید و به فرزندانتان دستور و اجازه جهاد بدهید تا در راه خدا ایثار کنند و دشمن زبون را نابود کنند، پس خدا را در نظر داشته باشید و بعد به آنها اجازه دهید.

حسین علیه السلام براى چه مبارزه کرد براى اینکه اسلام را پایدار نگهدارد و زیر بار ظلم و ستم نرود آیا این جوان‌هاى امروز از على اکبر رشیدترند؟ آیا مادرشان از مادر علی‌اکبر بهتر است؟ پس این را بدانید که هر کسى را به خداوند بخواهد که او را از دنیا ببرد می‌برد و آخر همه را مرگ خواهد گرفت؛ بهتر آن است که جهاد در راه خدا را انجام دهید، این نفس را از بین ببرید و مبارزه کنید.

انشاءالله که جنگ هم به نفع اسلام تمام شود و تمام گرفتاری‌ها برطرف شود، خداوند در این دنیا بنده را مورد آزمایش قرار می‌دهد و در آن دنیا تمام اعمال را در نظر دارد.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

خدایا از تو مى خواهم ما را مورد لطف و رحمت خودت قرار دهی.

انتهای پیام/ 89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول