اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

صادرات محدود برخی اقلام پزشکی مرتبط با کرونا آزاد شد+ سند

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان در نامه ای موافقت با صادرات برخی اقلام مرتبط با کرونا را با اخذ تاییدیه از سازمان غذا و دارو آزاد اعلام کرد.

صادرات محدود برخی اقلام پزشکی مرتبط با کرونا آزاد شد+ سند

به گزارش خبرگزاری فارس رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در نامه ای به رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که صادرات محدود ونتیلاتور، ماسک سه لایه، ماسک n95، انواع گان و البسه کاورال، انواع ساکشن، کیت تشخیص سرولوژی، مواد ضدعفونی کننده بر پایه الکل و غیرالکل توسط واحدهای تولیدی با اخذ تاییدیه از سازمان غذا و  دارو مجاز است. 

در این نامه آمده است: 

جناب آقای میراشرفی

معاون محترم وزیر و رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران 

موضوع: صادرات برخی اقلام ضروری مرتبط با کرونا 

سلام علیکم

احتراما در راستای اجرای بند 8 مصوبات جلسه مورخ 99.10.01 قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا ابلاغی طی نامه شماره 159430 مورخ 99.10.13 موضوع صادرات اقلام ضروری مبارزه با کرونا و معطوف به مکاتبه شماره 100.1730 مورخ 99.11.01 وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی مبنی بر موافقت با صادرات برخی از اقلام بصورت محدود و بعضا موردی و صرفا با تایید سازمان غذا و دارو و در راستای حمایت از تولید کنندگان داخلی ونتیلاتور، ماسک سه لایه، ماسک n95 ، انواع گان و البسه کاورال، انواع ساکشن، کیت تشخیص سرولوژی، مواد ضدعفونی کننده بر پایه الکل و غیرالکل، صادرات اقلام مذکور در صورت اخذ تاییدیه واحدهای متقاضی برای امکان صادرات از سازمان غذا و دارو، از نظر این سازمان بلامانع می باشد. صادرات انواع شوینده و صابون نیز منوط به اخذ تاییدیه از کارگروه تنظیم بازار می باشد. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول