اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

سیر صعودی بستری‌های کرونا در بوشهر/ 6 نفر در وضعیت حاد تنفسی

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر به عدد ۱۱۴ نفر افزایش یافت.

سیر صعودی بستری‌های کرونا در بوشهر/ 6 نفر در وضعیت حاد تنفسی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سعید کشمیری در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۶ مورد به کرونا، قطعی است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر به عدد ۱۱۴ نفر افزایش یافت.

وی با اشاره به افزایش تعداد بیماران بستری کرونا در بخش‌های ویژه به ۱۵ بیمار، افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونا، 6 نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر گفت: متأسفانه امروز نیز پدربزرگی ۹۹ ساله در استان بوشهر با کهولت سن و بیماری زمینه‌ای به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۲۸  بیمار نیز با حال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.

وی با اشاره به جانباختن ۹۱۰ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس تصریح کرد: از مجموع موارد فوت‌شده، ۸۸۹ مورد به‌طور قطعی مبتلا به ویروس کرونا و ۲۱ نفر نیز مشکوک به ابتلا به این بیماری بوده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۲۱ هزار و ۹۲۳ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول