اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کارآفرینی برای مددجویان کمیته امداد در سمنان

یک مددجوی کمیته امداد توانسته با ایجاد یک شرکت فعال در زمینه مالی و مالیاتی در شهرستان سمنان و به‌کارگیری سایر مددجویان برای آنها اشتغال ایجاد کند.

کارآفرینی برای مددجویان کمیته امداد در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز تعدادی از مسؤولان استان سمنان ازجمله معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان از شرکت فعال در زمینه مالی و مالیاتی در شهرستان سمنان در راستای طرح خودکفایی و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) بازدید کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان در این بازدید اظهار کرد: این شرکت در راستای توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان راه‌اندازی شده است.

محسن مسعودیان‌راد افزود: این مددجوی کمیته امداد با تحصیلات عالی که داشت، مستمری ماهانه را دریافت نکرد و در راستای توانمندسازی، تلاش کرد تا کسب و کار خود را مدیریت کند.

وی با بیان اینکه امروز کارآفرینی این مددجو در وضع مناسبی قرار دارد و درآمد مطلوبی از آن حاصل می‌شود، گفت: وی در این مرکز با به‌کارگیری مددجویان کمیته امداد، برای این افراد نیز اشتغال ایجاد کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان بیان کرد: بالغ‌بر پنج سال است که این شرکت در راستای حسابداری و حسابرسی شرکت‌های صنعتی و تولیدی استان مشغول است.

مسعودیان‌راد ضمن قدردانی از معاون استاندار سمنان که در ایام تعطیل نوروز به این مهم توجه دارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در راستای تحقق شعار سال و تأکیدات مقام معظم رهبری، امسال نیز در این راستا گام برداریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان نیز در این بازدید اظهار کرد: امیدواریم سال ۱۴۰۰ توأم با سلامتی، شادی و خوشبختی برای مددجویان باشد.

حبیب‌الله خجسته‌پور ادامه داد: افتخار می‌کنیم که سال ۱۴۰۰ را با این‌گونه برنامه‌ها آغاز کنیم و برای ادامه مسیر در طول سال انرژی بگیریم.

وی بیان کرد: این مددجوی کمیته امداد کار بسیار بزرگی انجام داد و امروز با تلاش خود از مددجویی به مددکاری ارتقا یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: این مهم نشان از تلاش و همت بالای شما و تلاش‌های مجموعه کمیته امداد و شخص مدیرکل مجموعه دارد.

خجسته‌پور خاطرنشان کرد: ما باید به سمت خودکفایی آنها گام برداریم که به نفع خود مددجویان و خانواده بزرگ کمیته امداد است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول