اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

سراب قرمز شد

رئیس دانشکده علوم پزشکی سراب گفت: افزایش میانگین شمار بستری های کرونایی در سراب موجب تغییر وضعیت این شهر از نارنجی (خطر متوسط ) به قرمز ( پرخطر ) شد.

سراب قرمز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، اکبر نادی امروز در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه افزایش میانگین شمار بستری های کرونایی در سراب موجب تغییر وضعیت این شهر از نارنجی (خطر متوسط ) به قرمز ( پرخطر ) شد، اظهار داشت: هم اکنون ۵۴ بیمار در بیمارستان امام خمینی ( ره ) سراب به علت مشکلات تنفسی ناشی از کووید ۱۹ بستری هستند و از این تعداد هفت نفر در بخش ای سی یو تحت مراقبت های ویژه قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه به زودی محدودیت های وضعیت قرمز از طرف ستاد کرونای شهرستان ابلاغ خواهد شد، یادآور شد: همانگونه که بارها هشدار داده شده کرونا به محض ساده انگاری و غفلت از رعایت پروتکل های اعلامی شیوع پیدا خواهد کرد.

دبیر ستاد کرونای شهرستان سراب تصریح کرد: هر گونه دورهمی، دید و بازدید، مجلس عروسی و ختم موجب جولان کرونا خواهد شد و در مقابل فاصله گذاری، شستشوی مداوم دست ها و ماسک زدن موجب  مهار و کنترل کرونا می شود.

نادی خاطرنشان کرد: تاکنون از هفت هزار و 241 تست pcr صورت گرفت، تعداد 2 هزار و 591 نفر مثبت قطعی بوده است.

وی گفت: متاسفانه تاکنون ۱۳۶ نفر از بیماران به علت شدت عوارض ناشی از کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند.

براساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت و درمان شهرستان سراب وضعیت قرمز پیدا کرده است و ورود به این شهر ممنوع است و مسافرانی هم که از قبل به این شهرها رفته‌‌اند، ۷۲ ساعت فرصت دارند، به مبدا خود برگشته در غیر این صورت جریمه خواهند شد.

انتهای پیام/60010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول