اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

ممنوعیت فروش بلیت در پایانه‌های مسافربری مشهد/ مسافران بلیت خود را از طریق اینترنت خریداری کنند

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد با اشاره به اجرای طرح اصلاح الگوی خدمات مسافری در پایانه مسافربری امام رضا(ع) گفت: در راستای جمع آوری جارچیان و رفاه مسافران، فروش بلیت در پایانه ممنوع بوده و افرادی که قصد سفر دارند باید بلیت خود را از طریق سامانه‌های الکترونیک و درگاه‌های اینترنتی خریداری کنند.

ممنوعیت فروش بلیت در پایانه‌های مسافربری مشهد/ مسافران بلیت خود را از طریق اینترنت خریداری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، جلال قربانی با اشاره به اجرای طرح اصلاح الگوی خدمات مسافری در پایانه مسافربری امام رضا(ع) گفت: در راستای جمع آوری جارچیان و رفاه مسافران، فروش بلیت در پایانه ممنوع بوده و افرادی که قصد سفر دارند باید بلیت خود را از طریق سامانه‌های الکترونیک و درگاه‌های اینترنتی خریداری کنند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد اظهار کرد: یکی از مشکلات موجود در پایانه‌های مسافربری که زائران و مجاوران هنگام حضور در پایانه از آن گلایه داشتند، حضور جارچیان در پایانه، قیمت‌های مختلف بلیت و صادر نشدن بلیت به نام افراد بود.

وی افزود: برهمین اساس با همکاری دستگاه قضائی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شهرداری مشهد برای اولین بار در کشور اجرای طرح اصلاح الگوی خدمات مسافری در مشهد آغاز شد.

قربانی با بیان اینکه بر اساس این طرح فروش بلیت توسط شرکت‌ها در داخل پایانه ممنوع شد، خاطرنشان کرد: زائران و مجاورانی که قصد سفر دارند باید بلیت مورد نیاز خود را به نام مسافر و از طریق اینترنت و شرکت‌های مسافرتی خارج از پایانه خریداری کنند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد تصریح کرد: همچنین برای جلوگیری از ورود افراد متفرقه به محل سوار و پیاده شدن مسافران به اتوبوس تنها افرادی که بلیت به نام آنها صادر شده باشد، اجازه عبور از گیت‌ها را دارند.

وی ادامه داد: اجرای این طرح علاوه بر جمع شدن جارچیان در پایانه، ایمنی سفر، پیشگیری از خرید بلیت به قیمت‌های بالاتر و استفاده از بیمه در صورت بروز حادثه  را برای زائران و مجاوران هنگام سفر به دنبال دارد.

قربانی گفت: با توجه به اجرای این طرح از زائران و مجاوران درخواست می‌شود بلیت خود را قبل از حضور در پایانه‌ها و به نام فردی که قصد سفر دارد از طریق اینترنت و درگاه‌های فروش بلیت و شرکت‌های فروش بلیت خارج از پایانه خریداری کنند.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول