اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

آخرین تحولات باشگاه ماشین‌سازی/ نامه‌ای بدون ارزش قانونی

آخرین اخبار از تحولات باشگاه ماشین‌سازی حاکی از مشکلات عدیده پیش رو در انتقال امتیاز این تیم است.

آخرین تحولات باشگاه ماشین‌سازی/ نامه‌ای بدون ارزش قانونی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا زنوزی مالک باشگاه‌های تراکتور و ماشین سازی بالاخره تصمیم گرفت مالکیت یکی از دو باشگاه را واگذار کند که نیت وی انصراف از تیمداری ماشین‌سازی بود.

این باشگاه روز گذشته نامه‌ای به هیات فوتبال استان آذربایجان‌شرقی ارسال کرد که در آن مالک این باشگاه از تصمیمش برای واگذاری تیم ماشین‌سازی بدون چشمداشت مالی خبر داشت.

نامه‌ای که امروز به هیات فوتبال رسیده و قرار است هیات فوتبال استان عصر امروز جلسه‌ای برای این موضوع تشکیل دهد.

اما مهمترین موضوعی که می‌توان در خصوص درخواست گفت این نامه هیچ ارزش قانونی نداشته و در واقع هیات فوتبال با این نامه نمی‌تواند تصمیمی را برای باشگاه ماشین‌سازی اتخاذ کند.

نامه بدون سربرگ، مهر باشگاه و شماره دفتر و با امضای اسکن شده مالک باشگاه فاقد ارزش قانونی بوده و حتی حامد نجفی که به عنوان نماینده تام الاختیار زنوزی برای این قضیه معرفی شده، هم بدون وکالت رسمی بوده و هر چند وی در حال حاضر مدیر باشگاه ماشین سازی است، اما امضای وی به جای زنوزی در امور واگذاری فاقد وجاهت قانونی نخواهد بود.

موضوع دوم بدهی‌های کلان باشگاه ماشین‌سازی است که تکلیف آن چه خواهد شد؟ طبق شنیده‌ها باشگاه ماشین‌سازی نزدیک به 30 میلیارد بدهی معوقه دارد و با انتقال امتیاز این باشگاه، این بدهی همچنان به قوت خود باقی و باید در این مورد نیز تصمیم‌گیری گردد. هر چند مالک قبلی از بابت امتیاز باشگاه هزینه‌ای طلب نکرده است.

قطع به یقین مالک جدید این اختیار را دارد که کلیه عوامل اجرایی باشگاه از مدیریت تا تدارکات را تغییر دهد، اما در 12 هفته باقیمانده تا پایان لیگ برتر این تغییرات بازیکنان را شامل نشده و باید دید با این یارگیری ضعیفی که از سوی مربیان و مدیران ابتدای فصل ماشین سازی صورت گرفته است، آیا مجموعه‌ای پیشقدم برای مالکیت قدیمی‌ترین تیم خواهد شد.

موضوع دیگر هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان می‌توانند در انتقال امتیاز این باشگاه کمک کنند و منع قانونی برای حفظ و اداره تیم داشته و نباید از این دو مجموعه انتظاری فراتر از مسوولیت‌های تعریف شده داشت.

با این اوصاف به نظر می‌رسد زنوزی اگر خواستار حل این موضوع به سریع‌ترین زمان ممکن است باید سفری به تبریز کرده و یا از طریق سفارت ایران در ترکیه وکالتی را تنظیم و نماینده‌اش اقدامات خود را سریعا آغاز کند.

انتهای پیام/60017

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول